Mô tả công việc
Provide exceptional customer service by responding promptly to customer inquiries and concerns
Other tasks
Identify and resolve any logistical issues or discrepancies that may arise during delivery or pickup
Participate in regular inventory management meetings to ensure accurate inventory levels and optimize logistics operations
Collaborate with the Customer Service (CS) Team to pick up and e- bikes from customers
Work closely with Sales team to arrange delivery to customers, ensuring timely and efficient delivery
Identify opportunities for process improvement and implement changes as needed
Maintain accurate records of delivery and pickup activities, including documentation of any issues or exceptions
Manage and track e- bike inventory, ensuring accurate reporting and reconciliation
Develop and maintain strong relationships with internal stakeholders, including Sales and Customer Service Teams
- Contribute and/or lead projects/tasks as assigned by the Warehouse & Logistics Manager
- Build report Tracking lead time delivery, tracking cost and mistake of logistic vendor. Suggestion and improve Logistic process, Logistics SOP
Yêu cầu công việc
Highly detail- oriented.
Strong communication and negotiation abilities.
Bias for action; self- starter approach to challenging.
2 years of experience in supply chain or logistics field.
Ability to work independently and autonomously, without formal requirements documentation, in a fast- paced environment; ability to manage changing priorities.
Critical thinking and excellent problem solving skills.
Hi- tech, consumer goods, or automotive industry experience is a plus.
Experience in working with ERP, Odoo is a plus.
Quyền lợi
Discount price to buy a Dat Bike.
MIC insurance.
Competitive income.
Meal support according to company policy.
Social insurance.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-14 22:15:02
Công ty TNHH SITC Việt Nam được thành lập năm 2009. Phạm vi kinh doanh của chúng tôi bao gồm đại lý giao nhận và vận chuyển hàng hóa. Với mục đích cung cấp dịch vụ hậu cần chất lượng cao cho khách hàng tại thị trường nội Á, chúng tôi cung cấp dịch vụ đặc biệt theo nhu cầu đa dạng của khách hàng.
Dưới sự làm việc chăm chỉ liên tục của đội ngũ nhân viên của chúng tôi, SITC Việt Nam đã dần trở thành lựa chọn hàng đầu của khách hàng tại Việt Nam.
Trong những năm qua, "TẬP TRUNG, CHẤT LƯỢNG, ĐỘC ĐÁO và ĐỔI MỚI" là khẩu hiệu dịch vụ của chúng tôi. Định hướng theo nhu cầu của khách hàng, chúng tôi luôn cung cấp dịch vụ chất lượng tốt nhất và nhận được nhiều lời khen ngợi từ dịch vụ đáng tin cậy của mình.
"Không có tốt nhất, chỉ có tốt hơn", SITC Việt Nam sẽ tiếp tục theo đuổi dịch vụ hiệu quả và chất lượng cao cho khách hàng!