Mô tả công việc
• Provides information for guests within his/her field of competence or directs them to the right person
• Remains polite and courteous service at all times whatever customers may request
• Passes on any complaints to the supervisor and/or handles those concerning the restaurant immediately and sensibly, and keeps the supervisor informed
• Helps clean and tidy areas and equipment used during his/her work shift
• Maintains the stocks of products available for guests
Quyền lợi được hưởng
• Professional working environment
• Attractive benefits that will be discuss directly during the interview
• Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide
Yêu cầu công việc
• Vocational certificate in restaurant or café work or professional diploma in F&B, restaurants
• Have basic knowledge and skill of cashier (POS system) is a plus
• Languages: fluent in the national language and good spoken English
Yêu cầu hồ sơ
Please send your application online or via email
Ngành nghề chính: Nhà hàng và các dịch vụ ăn uống phục vụ lưu động
Loại hình hoạt động: Công ty TNHH Một Thành Viên
Mã số thuế: 0315519381
Địa chỉ: 115 Lý Tự Trọng, Phường Bến Thành, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh
Đại diện pháp luật: Bùi Thị Thu Hiền
Ngày cấp giấy phép: 21/02/2019
Ngày hoạt động: 21/02/2019 (Đã hoạt động 5 năm)
Trạng thái: Đang hoạt động