Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Do you aspire for a rewarding career that lets you do more and achieve more? Unleash your full potential at work with TDCX, an award-winning and fast-growing BPO company.
Work with the world’s most loved brands and be with awesome, diverse people. Be home, belong, and start your journey to #BeMore!
Top Reasons to work with TDCX
- Attractive remuneration, great perks, and performance incentives
- Comprehensive medical, insurance, or social security coverage
- World-class workspaces
- Engaging activities and recognition programs
- Strong learning and development plans for your career growth
- Positive culture for you to #BeMore at work
- Easy to locate area with direct access to public transport
- Flexible working arrangements
- Be coached and mentored by experts in your field
- Join a global company, winner of hundreds of industry awards
- Provide excellent support experience to customers via all relevant communication channels.
- Identify customer's needs, researching any existing issue in order to provide strategic solutions that will best address customer's needs while ensuring that any existing confusion is clarified.
- Ensure first contact resolution and effective follow-up with Service partners and internal departments to ensure case closure in accordance to our service standards.
- Provide constructive feedback on tools, resources, procedures and guidelines to enhance workflow and the customer experience.
- Deliver the best services to customers to ensure the highest customer satisfaction with the right procedures
- Build sustainable relationships and engage customers by taking the extra mile
- Any other duties and responsibilities that may be assigned to you by the management from time to time, within your category of employment in the organization and for the effective implementation, maintenance and continual improvement of the Quality Management System of TDCX.
- Candidate must possess at least a Diploma, Advanced/Higher/Graduate Diploma, Bachelor's Degree, Post Graduate Diploma, Professional Degree, Master's Degree in any field.
- Preferable with 2 years of working experience in the related field is required for this position. However, fresh graduates are encouraged to apply.
- Possesse strong time management skills and motivated to exceed expectations.
- Ability to multi-task and use information provided by customers to tailor responses and actions to meet specific needs
- Must be a strong communicator, with an emphasis on effective listening and empathizing with customers, plus good phone etiquette (pace, tone, voice quality, grammar and articulation)
- Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones
- Excellent verbal and written communication skills in English and the language of the supporting market.
TDCX provides transformative digital CX solutions, enabling world-leading and disruptive brands to acquire new customers, build customer loyalty, and protect their online communities.
TDCX helps clients, including many of the world’s best brands, achieve their customer experience aspirations by harnessing technology, human intelligence, and our global footprint. We serve clients in fintech, gaming, technology, home sharing and travel, digital advertising and social media, streaming, and e-commerce. Our expertise and strong footprint in Asia have made us a trusted partner for clients, particularly high-growth, new economy companies looking to tap the region’s growth potential.
We pride ourselves on discovering and employing the best professionals to join us as we transform the outsourced CX industry. Our commitment to #BeMore for our people, our clients, and our community has led to us winning several hundreds of industry awards, including being one of the best companies to work for in Asia.
From our first-rate workspaces, above-industry-average compensation packages, career opportunities, to our workplace perks, find out what else is in store when you embark on a career with TDCX.
TDCX cung cấp các giải pháp CX kỹ thuật số biến đổi, cho phép các thương hiệu đột phá và hàng đầu thế giới có được khách hàng mới, xây dựng lòng trung thành của khách hàng và bảo vệ cộng đồng trực tuyến của họ. TDCX giúp khách hàng, bao gồm nhiều thương hiệu tốt nhất thế giới, đạt được mong muốn trải nghiệm khách hàng của họ bằng cách khai thác công nghệ, trí tuệ con người và dấu ấn toàn cầu của chúng tôi. Chúng tôi phục vụ khách hàng trong lĩnh vực công nghệ tài chính, trò chơi, công nghệ, chia sẻ nhà và du lịch, quảng cáo kỹ thuật số và mạng xã hội, phát trực tuyến và thương mại điện tử. Chuyên môn và dấu ấn mạnh mẽ của chúng tôi ở châu Á đã khiến chúng tôi trở thành đối tác đáng tin cậy của khách hàng, đặc biệt là các công ty có tốc độ tăng trưởng cao, nền kinh tế mới đang tìm cách khai thác tiềm năng tăng trưởng của khu vực. Chúng tôi tự hào về việc khám phá và tuyển dụng những chuyên gia giỏi nhất để tham gia cùng chúng tôi khi chúng tôi chuyển đổi ngành CX thuê ngoài. Cam kết #BeMore của chúng tôi đối với mọi người, khách hàng và cộng đồng của chúng tôi đã giúp chúng tôi giành được hàng trăm giải thưởng trong ngành, bao gồm cả việc trở thành một trong những công ty tốt nhất để làm việc ở Châu Á.
Review TDCX VietNam
Review Highlights
Cập nhật 12/03/2025
Ưu điểm
- Hệ thống học tập & phát triển bản thân tiên tiến (118 reviews)
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, đa văn hóa (104 reviews)
- Có nhiều cơ hội đào tạo và phát triển, cho phép nhân viên nâng cao kỹ năng và thăng tiến trong sự nghiệp (87 reviews)
- Lương thưởng đầy đủ, phúc lợi đảm bảo (72 reviews)
Nhược điểm
- Môi trường làm việc cực kỳ thách thức, nhịp độ cực kỳ nhanh và hầu như không có thời gian nghỉ ngơi cho bản thân (198 reviews)
- Thiếu phần thưởng và sự công nhận, ít cơ hội thăng tiến trong sự nghiệp, ít được tăng lương (239 reviews)
- Không có sự minh bạch, thay đổi vai trò và công việc của nhân viên mà không báo trước (95 reviews)
- Phải làm việc độc lập mà không có sự hướng dẫn của cấp trên (197 reviews)
- Khối lượng công việc nặng, đặc biệt vào những mùa cao điểm (214 reviews)
- OT thường xuyên vì KPI rất cao (273 reviews)
Tạm được, có thể cân nhắc nếu cần kinh nghiệm
Không có vấn đề gì với công ty (ID)
Có thể thăng chức nếu ăn nói giỏi (ID)
Những nghề phổ biến tại TDCX VietNam
Bạn làm việc tại TDCX VietNam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn