Việc làm Thiết Bị Phụ Tùng An Phát

Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thiết Bị Phụ Tùng An Phát
Accountant
Thiết Bị Phụ Tùng An Phát
19 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
· Do Request for Payment (RFP) after getting the VAT invoice from Purchasing or Expenses Claim.
· Plan and making payment remittance to suppliers according to approved application for payment, payment term in contract and cash schedule.
· Prepare receipt vouchers (RV), payment vouchers (PV).
· Update all data into accounting book
· Ensure all accounting documents are checked, cash vouchers are created and signed, and record them in proper accounting book.
· Follow staff's cash in advance and remind them release the payment.
· Prepare necessary documents for bank transfer and carry out the transfer transactions.
· Follow up the remittance confirmation, make sure of invoices and payment certificate filling.
· Follow & updating data recorded accurately into Balance Bank Account.
· Prepare sales invoice, Settlement notice & send its origin to all customers, making sure to get back green copies to the office.
· Call or send e- mails to the clients for reminding the outstanding debts.
· Follow up payment progress regularly then updating the receivable accounts to Contract Details Chart.
· Help Ha Noi Office & Da Nang Office getting the approval for PR & RFP.
· Update the Petty Cash for Ha Noi Office & Da Nang Office into our server.
· Make preparation for annual audit.
· Help to submit some necessary documents for biding requirements. University degree in Accounting / Finance or equivalent professional certificates.
· MS Office skills proficiency
·Good communication and writing in English isadvantage
·Be honest, hard-working, friendly, careful and co-operation
·Can work under pressure and additional requirement of company
·Repair management report (P&L, financial report...) for BOD on time
·Responsible for managing accounting book (BS, PL, Trial balance...)
·Responsible for managing accounting system
·Responsible for tax payment, tax declaration
·Responsible for account receivable, payable
·Co-operate with other functions in both financial and operations activities such as Forecasts, Operating Reviews, etc.
·Takes part in developing implementing and updating new policies and procedures
·Be responsible for contacting and dealing with tax/ audit authorities to solve tax/ audit issues.
· Assist with legal matters as arising.- Chế độ bảo hiểm
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
Công Ty TNHH Thiết Bị Phụ Tùng An Phát
Thiết Bị Phụ Tùng An Phát Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 15 Lưu Quang Vũ, Phường Trung Hòa, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội.

Trải qua gần 30 năm hình thành và phát triển, Công ty An Phát đã trờ thành nhà cung cấp uy tín với hơn 20.000 khách hàng trên toàn quốc thuộc nhiều lĩnh vực:

  • Cơ khí
  • Lắp máy
  • Sản xuất lắp ráp
  • Điện - điện tử
  • Đóng tàu
  • Bao bì
  • Thực phẩm
  • Sửa chữa ô-tô, xe máy..

Những nghề phổ biến tại Thiết Bị Phụ Tùng An Phát

Bạn làm việc tại Thiết Bị Phụ Tùng An Phát? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thiết Bị Phụ Tùng An Phát

Thiết Bị Phụ Tùng An Phát

Click để đánh giá