Việc làm Thiết Bị Phụ Tùng An Phát

Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thiết Bị Phụ Tùng An Phát
IT Service Desk Specialist
Thiết Bị Phụ Tùng An Phát
19 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: 15 - 30 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 15/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 14/09/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

POSITION OVERVIEW

- Act as a single point of contact for phone calls and emails from staff regarding IT issues and queries

- The IT Service Desk will provide first technical support to internal staff. The successful candidate will require an aptitude for working with applications/systems to undertake analysis, diagnosis and resolution of staff problems, which may range from straightforward to more complicated technical issues. There is also a range of administration duties within this role. Coverage includes offices in Ha noi, Hoa Binh, Ha Nam, Thanh Hoa as well as remote users at other offices or home workers

POSITION RESPONSIBILITIES

- Provide technical assistance and support for incoming queries and issues related to IT systems, software, and
hardware. Ensure logging all technical support on ITSM portal

- Respond to queries either in person or over the phone.

- Write training manuals or documents guide

- Consult or offer suggestion to user of effectively using computer/laptop.

- Install, modify, and repair computer hardware and software.

- Doing daily operation task to figure out any issue in advance to ensure good IT service delivery

- Resolve technical problems with network connectivity

- Install computer and peripherals for users.

- Follow up with customers to ensure issue has been resolved.

- Setup, support connectivity and quality relate to online meeting ( webex, MS team, Zoom...)

- Managing video conference service, trouble shooting issue, support connections between conference rooms,
perform onsite support Video conference for workshop or important events.

- Consultant, setup application & tool as business requirement.

- Support voice IP phone system and time attendance system

Yêu Cầu Công Việc

POSITION REQUIREMENTS

Education/ Professional knowledge:

- Graduated from University/College in field of Information technology or Electronic and telecommunication.

Skill, Experience:

- At least 3 years experience in position of IT service desk or equivalent

- Good knowlegement in PC, TCP/IP network connectivities, printer, IP phone system.

- Good experience with Windows domain.

- An ITIL qualification is preferable but not essential.

- MCP/MCSA certification would be desirable.

Other requirements:

- Service oriented mindset.

- Good English communication is strong point

- Responsibilities, actively, good team work, honest, enthusiastic, good in time management

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 15 Tr - 30 Tr VND
Khu vực
Báo cáo
Công Ty TNHH Thiết Bị Phụ Tùng An Phát
Thiết Bị Phụ Tùng An Phát Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 15 Lưu Quang Vũ, Phường Trung Hòa, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội.

Trải qua gần 30 năm hình thành và phát triển, Công ty An Phát đã trờ thành nhà cung cấp uy tín với hơn 20.000 khách hàng trên toàn quốc thuộc nhiều lĩnh vực:

  • Cơ khí
  • Lắp máy
  • Sản xuất lắp ráp
  • Điện - điện tử
  • Đóng tàu
  • Bao bì
  • Thực phẩm
  • Sửa chữa ô-tô, xe máy..

Những nghề phổ biến tại Thiết Bị Phụ Tùng An Phát

Bạn làm việc tại Thiết Bị Phụ Tùng An Phát? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thiết Bị Phụ Tùng An Phát

Thiết Bị Phụ Tùng An Phát

Click để đánh giá