Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Responsibilities:
1. Monitor day by day sales performance:
- Perform inventory & sales channel management
- Perform pricing and develop promotional campaigns to generate sales.
- Coordinate with MKT to implement marketing campaign, optimize impression, and regulate marketing budget
- Track and analysis the market information & competitor dynamics to provide the necessary tactics
- Conduct, execute the business plan to achieve the sales target and prepare sales forecast for each product in all sales channel
- Coordinate and work with other departments (Supply Chain, Product team, MKT, Brand team,…) for smooth running of sales operation
2. Customer Operation (CO) tasks:
- Respond to inquiries via live chat, email, phone, and social media about products, orders.
- Resolve issues related to defective products, incorrect orders, or refund requests in line with return and warranty policies.
- Assist customers in tracking the status of their orders, deliveries, and addressing any shipping-related issues.
- Provide product information, payment options, and promotional details to guide customers during the purchasing process.
- Collect and respond to customer reviews and feedback to improve services and products
3 . Conduct market research: initiate & propose new product ideas, identify new markets to enter and occupy market share and responsible for developing & executing launching plans.
4. Prepare sales report & analysis: (result-oriented) by week, month and quarter.
5. Perform other tasks or projects as assigned by the leader/ manager.
Working time: 8:30 AM to 5:30 PM (Monday – Saturday Morning).
Location: 555 3/2 Street, 8 Ward, District 10, Ho Chi Minh City.
Yêu Cầu Công Việc
Compulsory:
- University bachelor’s degree (or upcoming graduation) in Economics, Business Administration, Marketing or Finance;
- 6 months’ experience in a similar role in E-commerce;
- Preferably working experience in e-commerce;
- knowledge about the American market or SEO/ keywords;
- English is a must (at least 550 TOEIC);
- Proficient in Microsoft Office;
- Have logical thinking and strong problem-solving skills;
- Great sense of integrity, responsibility and urgency;
- Must be team-oriented and self-motivated;
As a big plus if: A passion or experience in the beauty & personal care industry.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Phúc lợi:
- Competitive income range includes Salary and KPI;
- 13th- month salary, annual performance review;
- Insurance will be paid according to company policy;
- Provide working devices, parking fee allowance (if any). - Lương: Cạnh tranh
C - A - L - I - E: Confident (tự tin) - Active (năng động) - Lovely (ngọt ngào) - Irreducible (đơn giản) - Elegant (thanh lịch) là giá trị cốt lõi mà Calie luôn hướng đến! Calie tin rằng làm việc bằng cả trái tim chính là điều cốt lõi cho mọi thành công - là con đường gắn kết lâu bền nhất để có được tình cảm và sự tin tưởng trọn vẹn của khách hàng.
Calie tin rằng, mọi cô gái khi khoác lên mình trang phục của Calie sẽ tự tin, kiêu hãnh khi tôn lên được những nét đẹp sẵn có và sẽ luôn năng động, thanh lịch trong mọi hoàn cảnh. Được kết tinh từ niềm đam mê thời trang và hơn 8 năm đồng hành cùng các cô gái, Calie luôn mong muốn mang đến sự tinh tế từ những gì đơn giản nhất trong mỗi thiết kế. Tất cả sản phẩm đều được chăm chút tỉ mỉ đến từng chi tiết nhỏ, kết hợp hài hòa trong từng kiểu dáng, tối giản màu sắc để đem lại nét riêng khác biệt. Calie luôn lắng nghe khách hàng để từng ngày cải thiện chất lượng sản phẩm tuyệt vời nhất, cảm ơn bạn đã ủng hộ Calie!