Job Description
• Receive and respond to requests from users via group chats and process or forward issues to relevant parties according to SLA response time.
• Support supermarket staff in responding to customers when there are issues related to OneLife prepaid card top-up, issues in the process of placing online orders on the web/app, accumulating points, paying using OneLife prepaid cards, etc.
• Support the customer care team with issues related to the web/app application based on customer requests, etc.
• Maximum processing time for 1 ticket: 30 minutesl
• All tickets will be logged on the system.
• Develop APIs and tools to support automatic problem handling.
• Analyze and research projects to provide the best and fastest support for customers, supermarket staff and customer support team.
Location & Working Time
• Working time:
Working hours: from 9AM → 5PM, from Monday to Friday 2 to Friday
• Overtime:
6AM → 9AM, from Monday to Friday
5PM → 10PM, from Monday to Friday
6AM → 10PM, from Saturday to Sunday
Holidays: Holidays will be multiplied by the coefficient according to the provisions of the labor law.
Requirements
Knowledge
• 4th year students or higher, currently studying or graduated in the field of information technology.
• Priority is given to students from the University of Information Technology (VNU-HCM), University of Natural Sciences (VNU-HCM), FPT University.
• Understanding of database management (PostgreSQL, MongoDB, ...)
• Understanding of backend system programming (Golang, Python, ...)
• Understanding of information security and application development processes.
Skills
• Clear and easy-to-understand communication, presentation, content layout.
• Careful, thoughtful, responsible for work.
• Willing to receive, learn new knowledge and improve personal capacity.
Benefits
• Flexible working location, can work remotely or in the office.
• Contact and grasp be operated by the OneLife web/app system.
• Understand the mechanism of operating products from offline to online.
• Opportunity to learn and develop a career related to DevOps, backend system programming.
• Contact and work with a team of dynamic, experienced engineers in many different fields such as Data, AI, Backend, Frontend.
• Insurance and other benefits exclusively for Seedcom employees.
KB – Choose to shine là thương hiệu thời trang được đăng ký bảo hộ tại Việt Nam của công ty TNHH thời trang Trần Nguyễn. Ngay từ khi ra đời đã nhanh chóng trở thành 1 làn gió mới chiếm được tình cảm, sự yêu tích tin dùng của người tiêu dùng Việt Nam. Dòng sản phẩm công sở cao cấp của KB được yêu mến bởi form dáng chuẩn trên sản phẩm, những đường cắt tinh sảo và độc đáo là yếu tố quyết định nên sự khác biệt và danh tiếng của KB. Khách hàng sở hữu sản phẩm thương hiệu KB luôn cảm thấy hài lòng bởi mỗi trang phục như được thiết kế riêng trên cơ thể họ. Có thể nói, thành công rực rỡ của KB khởi nguồn từ những bộ trang phục tôn thờ vóc dáng nhưng hoàn toàn đồng nhất và thoải mái với chất liệu vải hàng đầu được các chuyên gia chọn lựa kỹ lưỡng.