Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Follow daily/weekly/monthly/quarterly target and reach that target. Orient sales staff to meet the daily/weekly/monthly sales targets
- Supervise and manage the activities of subordinate employees: assigning parts, shifts, urging employees when necessary
- Recruit, train key personnel and evaluate probation
- Set up and execute the performance evaluation standards of store/employee. Monitor the implementation of procedures, policies, regulations of company by staff. Control and encourage all employees’ working spirit at stores
- Focus on customer care activities to improve services and care to customer. There is always a plan to solve the problems that arise and non-positive feedback during the service is a plus
- Supervise the maintenance, furniture repair, equipment in area and store. Check and well control inventory (accurate, full and logically), propose the best reasonable decision to control inventory
- Connect and handle tasks with commercial centers. Make the relationship and information connection among commercial centers and company and vice versa.
- Operate weekly/monthly meeting and train employee. Take responsibility to report, solve all the problems at store. Reply the requirements of employee/customer/partner promptly and accurately. Gather customer’s feedback weekly, report them in the meeting of that week and follow the implementation of these feedbacks in the next weeks.
- Connect the related departments for shipping and receiving, controlling inventory in the most reasonably and effectively method
- Record and report the daily/weekly/monthly/quarterly/yearly sales
- Report about competitor’s information (new arrival, promotion program…)
- Evaluate and report the promotion at store
- Record weekly information completely and send to line-manager
- Follow and report staff incentive bonus, staff situation
- Report works promptly and accurately to line manager or BOD. Responsible for all activities within the scope of management, ensuring the work is completed on schedule and effectively
Yêu Cầu Công Việc
- University graduate majoring in business administration
- At least 3 years of working experience in the same position
- Knowledge of fashion preferred.
- Excellent time management and organization skills
- Good interpersonal skills with English and Vietnamese.
- Agile, flexible in any situation. Acumen in solving problems. Besides, withstand high pressure at work
- Analytical skills capturing customer psychology.
- Be able to motivate employees to complete monthly target.
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Gợi ý hồ sơ
CÔNG TY TNHH THỜI TRANG GIOR được thành lập tại Hồng Kông vào năm 1981 và hiện là một trong những nhà bán lẻ quốc tế hàng đầu thế giới về quần áo và phụ kiện dành cho nam giới, phụ nữ và trẻ em. Bằng cách tập trung không ngừng vào năm giá trị kinh doanh của công ty là Chất lượng, Kiến thức, Đổi mới, Dịch vụ và Đơn giản (Q.K.I.S.S), thương hiệu này đã phát triển từ cửa hàng duy nhất ở Hồng Kông vào năm 1981 đến mạng lưới hiện tại gồm hơn 2.800 cửa hàng và quầy tại hơn 40 quốc gia ở khu vực Châu Á - Thái Bình Dương và Trung Đông. Các thương hiệu của công ty - "Giordano", "Giordano Junior", "Giordano Ladies", "Concepts One", " BSX " - ngày nay đồng nghĩa với chất lượng, giá trị và dịch vụ vượt trội
Câu chuyện thành công toàn cầu của Giordano đã được đưa vào nghiên cứu điển hình tại Trường Kinh doanh Harvard. Công ty cũng đã nhận được sự công nhận quốc tế về cam kết quản trị doanh nghiệp.
Review Thời Trang Gior
Môi trường làm việc năng động, vui vẻ, thoái mải, phù hợp (ID)
Học được các kỹ năng bán hàng, môi trường làm việc năng động (ID)