Các phòng ban đang tuyển dụng tại Thu phí tự động VETC

Công nghệ thông tin
Kỹ thuật
Hành chính
Marketing/ Truyền thông
Dịch vụ khách hàng
Tài chính - Kế toán
Buôn bán/ Kinh doanh
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm Thu phí tự động VETC

Cập nhật 14/02/2025 08:45
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Thu phí tự động VETC
Quản Lý Chất Lượng/Quality Control Manager
Thu phí tự động VETC 1.4★
7 đánh giá 41 việc làm 7 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: N/A
Ngày đăng tuyển: 05/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ba Đình - Hà Nội

Mô tả công việc

The Quality Control Manager is responsible for establishing and maintaining quality standards for hotel operations, conducting audits and inspections, managing guest feedback, and leading continuous improvement initiatives to ensure service excellence. This role collaborates closely with department heads, Learning & Development, and senior management to enhance guest satisfaction and operational efficiency.

Quyền lợi được hưởng

  • Professional working environment.
  • Attractive remuneration and insurance package.
  • Meals and laundry are provided by the hotel.
  • Opportunity to join international training and development programs.
  • Special food and beverage discount.
  • Hotel discounts worldwide at PPHG hotel brands and Global Alliance hotels for employees and their family members.
  • Social Insurance contribution as per Vietnam Labor Law and 24/7 Accident Insurance.
  • Annual health check-ups, summer vacation, and many outing activities.

Yêu cầu công việc

Quality Control

• Establish and maintain quality standards for all hotel operations in collaboration with the Management Team.

• Develop and implement procedures, guidelines, and checklists to ensure consistency in service delivery and processes.

• Regularly review and update quality control measures based on guest expectations and industry trends.

Audits and Inspections

• Plan and execute regular internal audits to assess adherence to quality standards and identify areas for improvement.

• Coordinate with department heads to schedule audits, inspections, and evaluations of hotel functions.

• Analyse audit findings and work with department managers to address deficiencies and implement corrective actions.

• Prepare and present regular reports to senior management, outlining quality performance, audit results, and improvement initiatives.

Guest Feedback Management

• Monitor and analyze guest feedback from surveys, online reviews, and direct communication.

• Identify trends in guest feedback and collaborate with relevant teams to implement improvements.

• Develop strategies to enhance guest satisfaction, loyalty, and engagement.

Continuous Improvement

• Lead initiatives to drive continuous improvement across hotel operations and services.

• Facilitate cross-functional teams to implement process improvements, cost-saving measures, and innovative solutions.

• Regularly analyse performance metrics to track progress and the impact of improvement efforts.

• Work closely with the Learning & Development (L&D) to identify staff training needs in quality standards and customer service.

Local Audit and Regulatory Compliance

• Strictly adhere to Vietnamese government requirements, including annual audits, quality checks, certifications, and 5-star hotel qualifications.

• Ensure that all brand standards align with local regulatory compliance, coordinating with departments to meet necessary criteria.

• Manage and oversee the acquisition and renewal of all certifications related to quality, safety, and compliance.

• Follow up with departments to ensure successful completion of local audits and adherence to government regulations.

• Document and report compliance status, addressing any gaps in certification or quality standards as required by local authorities.

Yêu cầu hồ sơ

• A bachelor's degree in Hotel Management, Business Administration, or a related discipline is required.

• Minimum of 3 years experience in quality control, hotel management, or a similar role within the hospitality industry.

• Demonstrates strong analytical and problem-solving abilities, with experience in guest feedback analysis and driving continuous improvement.

• Exceptional communication and leadership skills.

• Familiarity with hotel insurance policies and risk management is an advantage.

• Proficiency in English is essential; knowledge of a third language is a plus.


Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Thu phí tự động VETC
Thu phí tự động VETC Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tasco building, số 2 Phạm Hùng, Nam Từ Liêm

Công ty VETC được thành lập với mục tiêu trở thành đơn vị triển khai và vận hành hệ thống thu phí tự động ETC (Electronic Toll Collection) tại Việt Nam. Mong muốn của VETC là mang đến giải pháp thu phí ứng dụng công nghệ hiện đại góp phần tăng tốc cho sự phát triển chung của lĩnh vực Giao thông Vận tải nói riêng và nền kinh tế Việt Nam nói chung.

Ý tưởng đầu tư hệ thống thu phí tự động không dừng của VETC được bắt nguồn từ những đánh giá về lợi ích mà hệ thống này mang lại, đồng thời dựa trên thực tế thành công của nhiều quốc gia/vùng lãnh thổ trên thế giới.


Review Thu phí tự động VETC

1.4
7 review

09/01/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Nhân viên thân thiện, môi trường tốt, nhiều vị trí cao nhưng trình độ thấp

13/01/2025
Lập trình viên tại Hà Nội

Dự án công nghệ không có tiềm năng phát triển. Mỗi thứ một tí, qua mỗi đời CTO lại thêm 1 kiến trúc mới

17/01/2025
Nhân viên tại Hà Nội

Công ty layoff dã man, tàn bạo. BA, dev, tester phòng nào cũng có phần

Những nghề phổ biến tại Thu phí tự động VETC

Bạn làm việc tại Thu phí tự động VETC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thu phí tự động VETC

Thu phí tự động VETC

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo