Việc làm DU LỊCH ORCHIDS

Cập nhật 13/12/2024 00:18
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ DU LỊCH ORCHIDS
Receptionist & Team Assistant
DU LỊCH ORCHIDS
29 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 24/06/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Location: Hanoi


Our client, an international company in the energy industry, is seeking a dedicated and professional Receptionist & Team Assistant to join their team in Hanoi. This role is crucial in ensuring the smooth operation of their office by managing reception duties and supporting the commercial team with administrative and documentation tasks. If you are detail-oriented, well-organized, and customer-focused, we encourage you to apply!


RESPONSIBILITIES:

Reception Duties:

  • Answer and manage incoming phone calls professionally.
  • Welcome guests and guide them to meeting rooms; ensure beverages are served promptly.
  • Maintain the cleanliness and organization of meeting rooms and the reception area, adhering to company standards.
  • Handle domestic and international packages/letters and maintain accurate tracking records.
  • Ensure visitor logs are maintained per security guidelines.

Administrative and Payment Management:

  • Arrange and ensure timely payment for services such as:
  • Mobile phone, Vinaphone, VNPT (monthly)
  • Postage services (24/7, DHL - monthly)
  • Transportation services (Mai Linh Taxi, Grab, Xanh SM - monthly)
  • Office supplies and services, including flowers, plants, beverages, carpet cleaning, maids, parking, etc.
  • Air ticket payments, photocopier rental, and office rental payments.

Support Services:

  • Manage office stationery and supplies based on actual needs.
  • Track and follow up on lost mail or packages.
  • Arrange transportation, air ticket payments, and other office logistics.

Commercial Team Support:

  • Assist with documentation, creating and posting on internal tools, and providing other commercial support functions as assigned.


REQUIREMENTS:

Knowledge and Skills:

  • Strong communication and customer service skills.
  • Fluent in English (both written and spoken).
  • Proficiency in MS Office applications.
  • Exceptional organizational and administrative abilities.

Experience: At least 2 years of relevant working experience, preferably in an international organization.

Education: University degree is preferred.


APPLICATION: Interested candidates please send your updated CV to email: [email protected] Phone/Zalo: Ms. Tram – 0703 384 360 


Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ DU LỊCH ORCHIDS
DU LỊCH ORCHIDS Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
192 Pasteur, phường 6, Quận 3

Đến với CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ DU LỊCH ORCHIDS, bạn sẽ tận hưởng một không gian thoải mái, thư giãn, một thiên đường của sự tiện nghi, an toàn và yên bình bên cạnh những bộn bề hối hả của cuộc sống. Với trang thiết bị hiện đại, hệ thống dịch vụ hoàn chỉnh, phong cách phục vụ chuyên nghiệp cùng với đội ngũ quản lý và nhân viên thân thiện, nhiệt tình, giàu kinh nghiệm và giá cả hợp lý, Orchids Saigon Hotel chắc chắn sẽ mang đến cho khách hàng những trải nghiệm tuyệt vời và đáng nhớ nhất.

Những nghề phổ biến tại DU LỊCH ORCHIDS

Bạn làm việc tại DU LỊCH ORCHIDS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo DU LỊCH ORCHIDS

DU LỊCH ORCHIDS

Click để đánh giá