Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Roles:
- Build volume and revenue in Modern Trade by selling in Sales Development objectives and Initiatives establish during the AOP. Develop and execute business programs, leverage efficient call coverage and ensure all assigned accounts comply with SPVB performance standards and commitments.
Responsibilities:
1. Grow volume, revenue and share in assigned accounts
- Develop and keep updated an account plan to the SPVB standard (ASAP)
- Ensure all key decision makers within the account are wired
- Call on all wiring assignments as planned
- Develop account specific standards for merchandising range, promotions, pricing and equipment
- Develop, sell, and execute CDAs with identified customers.
- Monitor MT Budget.
2. Execute plans with assigned customers
- Call on each customer per customer wiring plan
- Communicate standards and customer commitment to the field
- Issue a promotion calendar on a timely basis
- Maintain a physical presence in the field to reinforce the account strategy with field locations
- Monitor performance and compliance, taking corrective action where necessary
- Get customer feedback-direct phone-MT.
3. Identify & Win New Business
- Identify and evaluate new business opportunities (new distribution / new customers) & develop targets
- Work with field locations to exploit new business opportunities
- Co-ordinate and acquire new business
- Align the system to call on new accounts & outlet
Yêu Cầu Công Việc
- University graduation in any disciplines
- Experience of account management and Promotion planning
- Communication, Presentation skill.
- High ownership
- Fluent English for communication and writing
- Competent MS Office
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Thiên An Cosmetics chính thức được thành lập vào 07/07/2009 tại trụ sở Số 10 Lê Quý Đôn, Hai Bà Trưng, Hà Nội. Có thể nói rằng, những năm tháng đầu đời là những bước đi đầu tiên đầy khó khăn về mọi mặt nhân sự, tài chính đặc biệt là những trở ngại quan trọng về đặc trưng thị trường ngành mỹ phẩm. Nhưng chính những bước chân đầu tiên ấy lại xây dựng được một nền tảng vững chắc cho sự phát triển sau này.