Mô tả công việc
Develop collaboration with new bus operators and build long-lasting relationships and trust with merchants to understand more about their business and their key success factors
80%:
Educate sellers on Vexere features throughout the process of grooming and preparing new sellers to be future key accounts
Implement campaigns for new/current sellers, analyze and report their performance
Preparing joint business plan and driving weekly/monthly/quarterly performance reviews against targets
Managing price competitiveness, assortment, and stock availability
Working with cross-functional teams to resolve any issues impacting seller performance on all platforms (operations, incident, marketing, etc.)
Conducting regular analysis on sales, traffic, conversion, and customer funnel. Deriving and sharing insight to guide promotional and marketing input
Responsible for ensuring the success of sellers by growing their revenue and ensure smooth operation
Responsible for improving the quality score of sellers through advising sellers to change quality service, image, information, ...
Negotiate deals with sellers and work with marketing to develop matching initiatives to boost revenues
Yêu cầu công việc
Ability to work on a task independently
Teamwork
Willing to get hands dirty as individual contributor & team player
Ability to interact with a broad set of businesses and stakeholders and presenting both over the phone and in person
Ability to meet deadlines and good negotiation and management skills to seek for most right solutions to clients
Ability to work autonomously in a highly demanding and often ambiguous environment, with strong attention to detail and exceptional organizational skills
Fast-pacing and good adapt on change
Logical thinking and strong problem-solving skills
Strong interest in driving business decisions through data-driven analysis
Have Laptop
Quyền lợi được hưởng
Clear career progression with opportunities to advance to key positions based on capabilities.
Special discounted bus tickets for employees and their family members.
Comprehensive periodic health check-up policies.
Participation in social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to Vietnamese labor law after the probationary period.
12 days of annual leave, with an additional day added every 3 years (convertible to salary).
Vibrant and dynamic working environment with a friendly and supportive team, ready to share knowledge and assist each other.
Training and sharing of negotiation, communication, work management, interpersonal skills, and software technology knowledge.
Other perks to be discussed during the interview.
Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Trần Toàn Phát, gọi tắt là TTP được thành lập vào ngày: 24/03/2011 với tham vọng “Trở thành Công ty cung cấp dịch vụ tốt nhất trong ngành hàng tiêu dùng nhanh, đưa những thực phẩm và thực phẩm chức năng thương hiệu tốt nhất để hỗ trợ người tiêu dùng khỏe và đẹp hơn”.
Một trong những sản phẩm chủ lực của TTP là Tinh Chất Làm Đẹp Collagen ADIVA.
TTP luôn xác định "Nguồn nhân lực là tài sản quý giá của Công ty". TTP luôn tạo điều kiện thuận lợi để thành viên thể hiện hết năng lực và tài năng của bản thân.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
TTP chính là môi trường để bạn theo đuổi ước mơ và đam mê của mình, tận hưởng thành quả trên con đường dẫn đến thành công và luôn đặt ra cho bản thân những chuẩn mực cao hơn qua mỗi chặng đường.