1. Recruitment (both for direct & indirect employees)
• Manage the full recruitment cycle, including job postings, resume screening, interviewing, and selection for both workers and staff-level positions.
• Work closely with department managers to understand job requirement and create effective job descriptions.
• Utilize various recruiting platforms, social media, and networking to attract qualified candidates.
• Schedule and conduct interviews, assess candidate qualifications, and make recommendations for hiring decisions.
• Prepare job offers, and coordinate pre-employment screenings and background checks if need.
• Conduct comprehensive onboarding procedures for new hires, ensuring they have a smooth welcoming into the company.
2. Training Activity
• Organize and facilitate orientation training sessions for new workers.
• Deliver training content on topics as assigned.
• Assist in implementation of training programs to enhance employee skills.
3. ISO Standards
• Perform tasks related to ISO standards and ensure compliance with all relevant regulations and quality management systems.
• In charge of preparing for and deal with internal and external audits, including documentation review and process improvements.
4. Other tasks as assigned by superiors.- Bachelor's degree. Experience in mass recruitment is an advantage
- Good at English in 4 skills, proficient at MS Office, having Japanese is a big plus
- A team-player who can also work independently, hard-working and be able to work under high pressure
- Fresher with remarkable abilities is also welcomed- Competitive salary package with your experience and skills
- Health Care package from Panasonic Appliances Vietnam
- Annual salary increase, bonus twice a year
- 100% salary in probation time; languages allowance (English & Japanese)
- Many interesting training courses from Panasonic Corporate (time management, problem-solving,...)
- Company bus pick up from Ha Noi, Hai Duong, Hung Yen, Bac Ninh
- All Sundays & 02 Saturdays off per month
- Various events such as travel, sports day, family day, annual event organized by the company, etc.
Working time: 8:00 - 16:45 (Every Monday to Friday & 0-2 Saturday/Month)
Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Trần Toàn Phát, gọi tắt là TTP được thành lập vào ngày: 24/03/2011 với tham vọng “Trở thành Công ty cung cấp dịch vụ tốt nhất trong ngành hàng tiêu dùng nhanh, đưa những thực phẩm và thực phẩm chức năng thương hiệu tốt nhất để hỗ trợ người tiêu dùng khỏe và đẹp hơn”.
Một trong những sản phẩm chủ lực của TTP là Tinh Chất Làm Đẹp Collagen ADIVA.
TTP luôn xác định "Nguồn nhân lực là tài sản quý giá của Công ty". TTP luôn tạo điều kiện thuận lợi để thành viên thể hiện hết năng lực và tài năng của bản thân.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
TTP chính là môi trường để bạn theo đuổi ước mơ và đam mê của mình, tận hưởng thành quả trên con đường dẫn đến thành công và luôn đặt ra cho bản thân những chuẩn mực cao hơn qua mỗi chặng đường.