Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
1. Planning/Budgeting
- Define appropriate people strategies, policies and procedures to support the strategic direction of LOTTE Finance, its corporate values and its short and medium term business objectives.
- Define and monitor staff cost/budget and ensure it meets the objective of improving productivity, efficiency across the organization.
2. Operation and service excellence
- Provide organisational review and recommendation for changes to the GD and Company leaders to proactively ensure we have the appropriate structure/ workforce in alignment with Company directions, Business needs, and market practices
- Provide advice/consutancy on the development of effective employment policies/programs across the company
- Partner with business leaders to come up with people solutions to align betweeen Company goals and Business goals
- Ensure that the company complies with current labor regulations, accepted standards and practices.
- Drive the HR Department in achieving an operational and customer excellence via:
+ Standardizing HR model, structure, processes and procedures
+ Establishing and enhancing a robust recruiting and onboarding processes and services to attract the right talents to meet business objectives and goals
+ Defining and enhancing reward and recognition schemes and operations to keep policies being competitive with the market while able to recognize and retain strong and excellent performers
+ Defining and improving performance management process and procedures, with linkage to talent development practices to maintain a high performance culture
+ Enhancing competency and linking to learning solutions provided to individuals/businesses
3. People development
- Provide professional leadership, support and development as well as share best practices to HR staff, in order to enhance competencies, expand knowledge to ensure that relevant professional standards are met.
4. Others: Undertake other tasks assigned by GD and Company leaders
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelors degree in Human Resources, Business Administration, or related field required; Masters degree preferred.
- At least 10 years of experience in the HR, including at least 05 years of management experience;
Skills
- Strong verbal, written and listening communication skills
- Strong influencing and negotiation skills
- Strong organizational skills and ability to effectively multi-task
- Demonstrated sound judgment and solid conceptual-thinking skills
- Demonstrated ability to develop innovative solutions to problem situations
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Trần Toàn Phát, gọi tắt là TTP được thành lập vào ngày: 24/03/2011 với tham vọng “Trở thành Công ty cung cấp dịch vụ tốt nhất trong ngành hàng tiêu dùng nhanh, đưa những thực phẩm và thực phẩm chức năng thương hiệu tốt nhất để hỗ trợ người tiêu dùng khỏe và đẹp hơn”.
Một trong những sản phẩm chủ lực của TTP là Tinh Chất Làm Đẹp Collagen ADIVA.
TTP luôn xác định "Nguồn nhân lực là tài sản quý giá của Công ty". TTP luôn tạo điều kiện thuận lợi để thành viên thể hiện hết năng lực và tài năng của bản thân.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
TTP chính là môi trường để bạn theo đuổi ước mơ và đam mê của mình, tận hưởng thành quả trên con đường dẫn đến thành công và luôn đặt ra cho bản thân những chuẩn mực cao hơn qua mỗi chặng đường.