- Develop territory plan of action (POA) based on allocate resources (e.g. call activities, budget) and brand strategies, for optimal business impact
- Deliver key promotional messages within approved detail aids and in line with POA
- Effectively implement field strategy and tactics, POA in accordance with company policies
- Regularly monitor POA to initiate appropriate actions to ensure performance is in line with objectives
- List products in targeted key accounts with optimal quota
- Build trust and credibility with customers by demonstrating professionalism acting within the Pharma Code of Conduct
- Explore and expand new customers
- Ensure punctual delivery of required reports
- Identify areas for self-development and discuss developmental needs with manager
- Attend & actively participate in sales meetings, product and skills training
- To update knowledge of our products and get competitor's intelligence as well as sales techniques and perform Competitive intelligence- Pharmacy/ Medical Bachelor's degree
- Experience in Oncology field is an advance
- Business planning and development, performance management
- Be proactive, social, hard-working, enthusiastic
- Work under high pressure
- Strong presentation skill, strong selling skill
- Willing to learn and improve
- Be responsible person as well as a team player
- Be excellent in negotiation and approaching market
- Excellent or advanced Microsoft Office.
- Ability to communicate in EnglishHealth Insurance
Bonus
Training
Công ty TNHH Thương mại Dược phẩm Đông Á được thành lập tháng 12 năm 1996. Chúng tôi, một Công ty hàng đầu về nhập khẩu và phân phối dược phẩm và thiết bị Y tế của các tập đoàn hàng đầu của Châu âu và Trung Quốc, Mỹ… . Với hệ thống phân phối mở rộng toàn quốc với hơn 200 nhân viên họat động ở hầu hết các tỉnh thành trên cả nước.
Tầm nhìn: Trở thành nhà cung cấp dịch vụ phát triển thị trường số 1 tại Việt Nam trong lĩnh vực Chăm sóc sức khỏe cho các doanh nghiệp vừa và nhỏ.
Sứ mệnh:
- Cung cấp gói giải pháp phù hợp cho từng khách hàng, giúp khách hàng tăng tối đa doanh thu với mức chi phí tối thiểu.
- Trở thành nhà cung cấp dịch vụ được tín nhiệm, thúc đẩy sự phát triển của toàn ngành (đặc biệt là ngành logistics tại Việt Nam).
- Chủ động tìm và phát triển các sản phẩm chất lượng cao, nâng cao phúc lợi xã hội và sức khỏe của toàn dân.