KEY RESPONSIBILITIES:
1. Sales Strategy Development:
Develop and execute detailed sales strategies for the SMB market in the networking, camera, and CCTV product sectors, aligned with the company's overall business objectives.
Define sales targets and formulate plans to achieve those targets.
2. SMB Customer Management:
Establish and maintain relationships with existing SMB enterprise clients, continuously updating their needs and ensuring they receive the best possible service.
Continuously explore and seek new customers in the SMB market and establish new relationships.
3. Consultation and Quoting:
Provide advice on TP-Link products and solutions, delivering tailored solutions to the specific needs of SMB customers.
Prepare quotations and participate in contract negotiations to ensure customer satisfaction and secure agreements.
4. Sales Team Management:
Lead and motivate the sales team to achieve sales targets at both individual and team levels.
Provide guidance and training to team members to enhance their sales skills and product knowledge.
5. Market and Competitive Research:
Stay informed about market trends and SMB market needs.
Monitor competitors' activities and propose competitive strategies.
6. Reporting and Performance Evaluation:
Track and report sales performance metrics, evaluate results and suggest improvements when necessary.
Other tasks as assigned by the BOD.
REQUIREMENTS:
- Bachelor's degree or equivalent in Business, Marketing, or related fields.
- 4 years+ experience in related channels is required
- Having B2B vertical sales customer and experience is preferred
- Proven sales experience, preferably in the networking, camera, or CCTV product industry.
- Excellent communication skills for effective collaboration with cross-functional teams.
- Creative thinking and ability to develop innovative marketing strategies.
BENEFITS:
- Salary range: 25M-35M
- Quarterly and yearly bonuses
- Opportunity to earn recognition through our "Best Staff of the Quarter" award.
- Bao Viet health insurance package and full social insurance
- Free in-house entertainment facilities and snack, coffee, tea
- Join in various team building, team dinner, birthday, and Xmas events.
- Lovely gifts/bonuses from the company: Tet, public holidays, weddings, giving birth, women's day.
Công ty TNHH Thương mại Dược phẩm Đông Á được thành lập tháng 12 năm 1996. Chúng tôi, một Công ty hàng đầu về nhập khẩu và phân phối dược phẩm và thiết bị Y tế của các tập đoàn hàng đầu của Châu âu và Trung Quốc, Mỹ… . Với hệ thống phân phối mở rộng toàn quốc với hơn 200 nhân viên họat động ở hầu hết các tỉnh thành trên cả nước.
Tầm nhìn: Trở thành nhà cung cấp dịch vụ phát triển thị trường số 1 tại Việt Nam trong lĩnh vực Chăm sóc sức khỏe cho các doanh nghiệp vừa và nhỏ.
Sứ mệnh:
- Cung cấp gói giải pháp phù hợp cho từng khách hàng, giúp khách hàng tăng tối đa doanh thu với mức chi phí tối thiểu.
- Trở thành nhà cung cấp dịch vụ được tín nhiệm, thúc đẩy sự phát triển của toàn ngành (đặc biệt là ngành logistics tại Việt Nam).
- Chủ động tìm và phát triển các sản phẩm chất lượng cao, nâng cao phúc lợi xã hội và sức khỏe của toàn dân.
Review Dược phẩm Đông Á
Môi trường làm việc thân thiện, mọi người đoàn kết, luôn giúp đỡ lẫn nhau (DAP)