Company Overview:
- Industry: Headwear Manufacturer
- Over 40 clients all over the worlds with over 60 Brands
- Opening a new sales office in Hanoi and looking for the first founding member to lead all overall general administration tasks
Job Responsibilities:
- Accounting
- General affairs
- Recruiting
- General human resource management
- Various administrative tasks
Job Requirements:
- At least 5 years of experience in accounting (have exp in GA, HR, Admin is a big plus)
- University degree in accounting
- Good English communication skills
- Korean language (preferred, not required)
- Experience with new tools like Notion, Trello, and Microsoft Teams (preferred, not required)
Benefits:
- Competitive salary and comprehensive benefits (Negotiable)
- Working hours: Monday - Friday (08:00 - 17:00) and Saturday morning
- Working location: Phu Thuong, Tay Ho, Ha Noi, Vietnam
If you are interested in this job, please send us your CV and feel free to contact me for more.
- Quick support: 0374731767 - Ms Thy
- Mail: [email protected]
Công ty TNHH Thương mại Dược phẩm Đông Á được thành lập tháng 12 năm 1996. Chúng tôi, một Công ty hàng đầu về nhập khẩu và phân phối dược phẩm và thiết bị Y tế của các tập đoàn hàng đầu của Châu âu và Trung Quốc, Mỹ… . Với hệ thống phân phối mở rộng toàn quốc với hơn 200 nhân viên họat động ở hầu hết các tỉnh thành trên cả nước.
Tầm nhìn: Trở thành nhà cung cấp dịch vụ phát triển thị trường số 1 tại Việt Nam trong lĩnh vực Chăm sóc sức khỏe cho các doanh nghiệp vừa và nhỏ.
Sứ mệnh:
- Cung cấp gói giải pháp phù hợp cho từng khách hàng, giúp khách hàng tăng tối đa doanh thu với mức chi phí tối thiểu.
- Trở thành nhà cung cấp dịch vụ được tín nhiệm, thúc đẩy sự phát triển của toàn ngành (đặc biệt là ngành logistics tại Việt Nam).
- Chủ động tìm và phát triển các sản phẩm chất lượng cao, nâng cao phúc lợi xã hội và sức khỏe của toàn dân.