Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
1. Support the leaders to implement reports, analysis; manage sales effiency according to business strategy
- Analizying performance, key drivers, risks and opportunities of business planning
- Calculating and measuring the effectiveness of implemented sale programs and projects
- Closing gaps between bottom-up and top-down figures, forecast and tracking results sale force
- Building, cleaning, integrating and developing data system of department
2. Make daily, weekly, monthly reports to track business results and timely manage volatility
3. Support BDMs in sales promotion programs and activities
4. Implement business policies/directions for sales staff, coordinate with relevant departments to come up with an effective set of sales targets / KPI/incentive policies
5. Support & track hiring plan & attrition management of RMs/AF Managers
6. Develop & execute learning & development programs for AF sales force and different channels
7. Support in tracking key products from time to time: support process and issues related to some strategic products.
Yêu Cầu Công Việc
1. Educational Qualifications
-
University degree or higher in one of the followings: Banking, finance, business administration, investment
2. Relevant Knowledge/ Expertise
- Knowledgeable about banking products and services
- At least 2 years of experience in data analysis, business reporting or similar positions in the banking and finance industry.
- Good data analysis skills, ability to identify and evaluate factors affecting business performance and propose improvement plans.
- Experience using data analysis tools (such as Excel, SQL, Power BI, Tableau, Oracle…).
3. Skills
- Required to be good at SQL, Power BI, VBA, Excel …
- Good data management and analysis skills on excel, CRM, SQM, Corebanking,..., good presentation and editing in Word, Power point.
- Work management, sales support management
4. Relevant Experience
- Experience in macro, micro analysis, business planning
5. Required Competencies
- Professional and specialized
- Good teamwork
QUYỀN LỢI:
- Thu nhập hấp dẫn, lương thưởng cạnh tranh theo năng lực
- Thưởng các Ngày lễ, Tết (theo chính sách ngân hàng từng thời kỳ)
- Được vay ưu đãi theo chính sách ngân hàng từng thời kỳ
- Chế độ ngày phép hấp dẫn theo cấp bậc công việc, được hưởng chế độ du lịch hè
- Bảo hiểm bắt buộc theo luật lao động + Bảo hiểm VPBank care cho CBNV tùy theo cấp bậc và thời gian công tác
- Được tham gia các khóa đào tạo tùy thuộc vào Khung đào tạo cho từng vị trí
- Thời gian làm việc: từ thứ 2 – thứ 6 & sáng thứ 7
- Môi trường làm việc năng động, thân thiện, có nhiều cơ hội học đào tạo, học hỏi và phát triển; được tham gia nhiều hoạt động văn hóa thú vị (cuộc thi về thể thao, tài năng, hoạt động teambuiding...)
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Thương mại Dược phẩm Đông Á được thành lập tháng 12 năm 1996. Chúng tôi, một Công ty hàng đầu về nhập khẩu và phân phối dược phẩm và thiết bị Y tế của các tập đoàn hàng đầu của Châu âu và Trung Quốc, Mỹ… . Với hệ thống phân phối mở rộng toàn quốc với hơn 200 nhân viên họat động ở hầu hết các tỉnh thành trên cả nước.
Tầm nhìn: Trở thành nhà cung cấp dịch vụ phát triển thị trường số 1 tại Việt Nam trong lĩnh vực Chăm sóc sức khỏe cho các doanh nghiệp vừa và nhỏ.
Sứ mệnh:
- Cung cấp gói giải pháp phù hợp cho từng khách hàng, giúp khách hàng tăng tối đa doanh thu với mức chi phí tối thiểu.
- Trở thành nhà cung cấp dịch vụ được tín nhiệm, thúc đẩy sự phát triển của toàn ngành (đặc biệt là ngành logistics tại Việt Nam).
- Chủ động tìm và phát triển các sản phẩm chất lượng cao, nâng cao phúc lợi xã hội và sức khỏe của toàn dân.
Review Dược phẩm Đông Á
Môi trường làm việc thân thiện, mọi người đoàn kết, luôn giúp đỡ lẫn nhau (DAP)