Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Bank and cash payment, cashflow
- Sales booking and report
- Tax: CIT, FCWT
- Other works when required
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in Finance or Accounting.
- Proficiency in English, with a TOEIC score of 550 or higher (including the speaking test), or an IELTS score of 5.5 or higher.
- Advanced Excel skills. Experience working with SAP software is a plus.
- Working experience 1-2 years is a plus.
- Microsoft Power Platform skill or IT database handling skill is an advantage.
- Ability to work independently and handle work pressure.
- Detail-oriented, hardworking, and honest.
- Preference will be given to candidates living near the company area.
- Benefits
+ Negotiated salary. Beside the basic salary, the employees shall receive other allowances regulated by the company.
+ Working time: 48 hours/ week. The rest time is regulated by the Laws and the company
+ Deliver full PPE as job requirement
+ Salary increment, bonus and other benefits as the company’s regulation.
+ Social, medical and unemployment insurance contribution
Interested candidates should submit their:
+ CV (This is the form required by Laws)
+ Copies of university diploma and academic transcript
+ Application letter and CV in English (mentioned the position you applied)
+ Copy of identification
+ Birth certificate
+ Cover letter with Job Title and detail CV in English with your picture, ID number, current address, contact phone number and desired salary.
Via e-mail of the Company’s Human Resources Section or to address of the company at Plot A9, Thang Long Industrial Park II, Lieu Xa Commune, Yen My District, Hung Yen no later than 30th Nov, 2024
Remark:
- Forced, bonded (including debt bondage) or indentured labor, involuntary prison labor, slavery or trafficking of persons shall not be used.
- Candidates do not have to pay any fees when apply the company
- Only short- listed candidates will be contacted.
- Early applied CV will be preferred
- Recruitment schedule: After collecting your CVs, the company shall contact with applicants via telephone
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Thương mại Dược phẩm Đông Á được thành lập tháng 12 năm 1996. Chúng tôi, một Công ty hàng đầu về nhập khẩu và phân phối dược phẩm và thiết bị Y tế của các tập đoàn hàng đầu của Châu âu và Trung Quốc, Mỹ… . Với hệ thống phân phối mở rộng toàn quốc với hơn 200 nhân viên họat động ở hầu hết các tỉnh thành trên cả nước.
Tầm nhìn: Trở thành nhà cung cấp dịch vụ phát triển thị trường số 1 tại Việt Nam trong lĩnh vực Chăm sóc sức khỏe cho các doanh nghiệp vừa và nhỏ.
Sứ mệnh:
- Cung cấp gói giải pháp phù hợp cho từng khách hàng, giúp khách hàng tăng tối đa doanh thu với mức chi phí tối thiểu.
- Trở thành nhà cung cấp dịch vụ được tín nhiệm, thúc đẩy sự phát triển của toàn ngành (đặc biệt là ngành logistics tại Việt Nam).
- Chủ động tìm và phát triển các sản phẩm chất lượng cao, nâng cao phúc lợi xã hội và sức khỏe của toàn dân.
Review Dược phẩm Đông Á
Môi trường làm việc thân thiện, mọi người đoàn kết, luôn giúp đỡ lẫn nhau (DAP)