Mô tả công việc
Leads the sales team in daily implementation of the sales strategy.
Ensuring awareness of current market conditions and efforts of competitive set and any new entrants.
Other Responsibilities:
• Understanding and ensuring continued update and implementation of the relevant policies, procedures and service delivery standards of the sales department
• Understanding and ensuring continued update and implementation of the human resources policies, procedures and code of discipline; while promoting management, team and cross department support, leadership, professionalism and good relations
• Maintaining and promoting communication efficiency for general and work specific information, conduct of regular meetings and / or discussions on work activities, service delivery, and continuing work system improvement
• Monitoring the activities of the sales executives and coordinators while providing training and coaching in implementing effective reservation procedures; monitoring and evaluating team members’ performance to improve productivity and efficiency
Performing other related duties and functions assigned by the DOS.
Quyền lợi được hưởng
- Active, balance & professional working environment
- Productivity focus not time attendance
- Fun & playful internal activities
- Allowances
- Meal per day
- Uniform
- Full social insurance
Yêu cầu công việc
• Bachelor’s degree in hotel and restaurant management, hospitality management, business management, marketing, or equivalent
• Excellent written and verbal communication skills in both Vietnamese and English, other languages a plus
• Strong leadership skills; good at coaching and empowering others
• Achieving business results and showcasing analytical thinking, concern for order and quality, customer service orientation and managing organizational resources; demonstrates high-level planning, organizing and coordinating, problem solving and judgment
• Strong in interpersonal relationships and conflict management, guest/client development, impact and influencing; active listening, understanding and responding to feedback and requests; is service-oriented and demonstrations teamwork and cooperation
• Ability to think critically, offer solutions, anticipate problems and provide action plan formulation and provide high level of attention to detail
• Embraces team and system diversities, organizational and team interrelationships at multiple levels
• Computer literacy, knowledge of Microsoft Office applications, Hotel operations systems and POS
• Managerial, numeracy, reporting, decision-making, problem solving
Yêu cầu hồ sơ
- Please send CV via Hotejob
Công ty TNHH Thương mại Dược phẩm Đông Á được thành lập tháng 12 năm 1996. Chúng tôi, một Công ty hàng đầu về nhập khẩu và phân phối dược phẩm và thiết bị Y tế của các tập đoàn hàng đầu của Châu âu và Trung Quốc, Mỹ… . Với hệ thống phân phối mở rộng toàn quốc với hơn 200 nhân viên họat động ở hầu hết các tỉnh thành trên cả nước.
Tầm nhìn: Trở thành nhà cung cấp dịch vụ phát triển thị trường số 1 tại Việt Nam trong lĩnh vực Chăm sóc sức khỏe cho các doanh nghiệp vừa và nhỏ.
Sứ mệnh:
- Cung cấp gói giải pháp phù hợp cho từng khách hàng, giúp khách hàng tăng tối đa doanh thu với mức chi phí tối thiểu.
- Trở thành nhà cung cấp dịch vụ được tín nhiệm, thúc đẩy sự phát triển của toàn ngành (đặc biệt là ngành logistics tại Việt Nam).
- Chủ động tìm và phát triển các sản phẩm chất lượng cao, nâng cao phúc lợi xã hội và sức khỏe của toàn dân.
Review Dược phẩm Đông Á
Môi trường làm việc thân thiện, mọi người đoàn kết, luôn giúp đỡ lẫn nhau (DAP)