Chi tiết công việc
- Check to avoid the payment risk: all payment must have contract, agreement, purchase order…
- Prepare banking documents and follow with bank about the payment process.
- Reconcile with supplier statement accounts on monthly basis
- Saving documents according to company regulations
- Others task appointed by Supervisor Accountant
- Degree or higher in Accounting/Auditing/Finance
- Minimum 06 months - 1 years relevant working experience
- Strong experience and knowledge in local
- Able to work independently and possess a high level of responsibility and commitment
- Able to work long and irregular hours under high pressure and tight deadline.
- Excellent interpersonal skills , resourceful with positive working attitude
- Spoken and written English skills are essential Computer literate with knowledge of Microsoft Office, spreadsheets, and accounting systems/software Oracle, Bizzi, …
- Competitive salary (100% salary during probation)
- 13th month salary
- Insurance: Social Insurance + Premium health insurance for employees
- Annual leave: up to 15 days/year
- Yearly health check, performance evaluation to revise salary
- Employee engagement activities
Công ty TNHH Thương mại Dược phẩm Đông Á được thành lập tháng 12 năm 1996. Chúng tôi, một Công ty hàng đầu về nhập khẩu và phân phối dược phẩm và thiết bị Y tế của các tập đoàn hàng đầu của Châu âu và Trung Quốc, Mỹ… . Với hệ thống phân phối mở rộng toàn quốc với hơn 200 nhân viên họat động ở hầu hết các tỉnh thành trên cả nước.
Tầm nhìn: Trở thành nhà cung cấp dịch vụ phát triển thị trường số 1 tại Việt Nam trong lĩnh vực Chăm sóc sức khỏe cho các doanh nghiệp vừa và nhỏ.
Sứ mệnh:
- Cung cấp gói giải pháp phù hợp cho từng khách hàng, giúp khách hàng tăng tối đa doanh thu với mức chi phí tối thiểu.
- Trở thành nhà cung cấp dịch vụ được tín nhiệm, thúc đẩy sự phát triển của toàn ngành (đặc biệt là ngành logistics tại Việt Nam).
- Chủ động tìm và phát triển các sản phẩm chất lượng cao, nâng cao phúc lợi xã hội và sức khỏe của toàn dân.