Build brand image on social media, forums and relevant communities.
Create useful and compelling content for guest blog and other content for partnership activities
Track and analyze engagement metrics for partnership and community development activities
Develop campaigns that drive traffic, improve customer engagement, leads and salesProficiency in the English language is key (IELTS 7.0 or equivalent)
Experiences in partnership development highly preferred
Experiences in social media content creation and familiarity with communication channels highly preferred
Basic knowledge in marketing and eCommerce preferred
Strong research skill
Excellent writing skills in diverse content forms
Attention to detail and ability to produce creative pieces
Ability to manage yourself, but also work within a teamSalary: 10M-20M
Participation in summer trips and regular outdoor team-building activities.
Full insurance coverage.
Project milestone bonuses, holiday bonuses, and other incentives.
Leave and holiday policies according to current regulations.
Young, dynamic working environment and fast-paced development.
Công ty TNHH Thương Mại Long Á là nhà phân phối độc quyền của hãng Văn Phòng Phẩm Deli tại Việt Nam.Trải qua 10 năm triển khai sản phẩm Deli, hiện nay chúng tôi có thể tự hào vì sản phẩm Deli đã có mặt trên tất cả các tỉnh thành trên toàn quốc với hệ thống phân phối cũng như các đại lý rộng khắp. Nhấn mạnh vào việc cung cấp các sản phẩm tiết kiệm chi phí nhất cho người tiêu dùng.
Tự hào là một trong những nhãn hàng văn phòng phẩm lớn nhất tại Việt Nam, Deli Việt Nam không ngừng nỗ lực và phát triển trong lĩnh vực phân phối các sản phẩm cho các đơn vị văn phòng, trường học,... Với phương châm sản xuất những sản phẩm chất lượng tốt nhất và luôn đặt khách hàng làm trọng tâm, sứ mệnh của Deli là làm hài hòng người tiêu dùng toàn cầu với những sản phẩm chất lượng cao, độ tin cậy tuyệt đối và thân thiện với người dùng.