AnyMind's client (Healthcare Industry) is looking for a Marketing Assistant to support the Marketing Director and Marketing Department of their company in its primary and administrative duties. This work will be a critical factor for the smooth operation of the Marketing Department and the attainment of its goals, as well as for the long-term growth of the company.
- Undertaking daily administrative tasks to ensure the functionality and coordination of the department’s activities, including managing an extremely active calendar of appointments; completing reports; composing and preparing correspondence that is sometimes confidential; arranging complex and detailed plans, itineraries, and agendas; and compiling documents for meetings.
- Responsible of vendors/supplier management, follow up and implement various payment documentation, logistics arrangement, contract, database collecting and record for marketing department.
- Assist Marketing Director on assigned daily tasks and duties. Works closely and effectively with Marketing Director to keep her well informed of upcoming commitments and responsibilities, following up appropriately.
- Consolidate the schedule of various plans, activities, deadline and generate the marketing department calendar to follow up, on-site support and report to Marketing Director.
- Responsible of merchandise, gimmicks, POSM, marketing collaterals, samples production, delivery, tracking and stock management.
- Bachelor’s degree in relevant fields.
- 3+ years of experience in similar position.
- Superb written and verbal communication skills.
- Strong time-management skills and the ability to organize and coordinate multiple projects at once.
- Flexible team player willing to do what it takes to get the job done; adaptable and enjoys a challenge.
- Strong report generation, data analysis and database record.
- Strong experience on marketing execution.
- Able to work independently or team-work.
- Able to work on field or business traveling if assigned.
- Good at English is advantage.
- Interest in healthcare industry is a plus.
- Salary range from 18,000,000 VND to 21,000,000 VND (depending on qualifications and capabilities)
- Bonus: 13th months’ salary
- 15 days paid leave and other benefits as per Vietnam laws and company’s regulation
Công ty TNHH Thương Mại Long Á là nhà phân phối độc quyền của hãng Văn Phòng Phẩm Deli tại Việt Nam.Trải qua 10 năm triển khai sản phẩm Deli, hiện nay chúng tôi có thể tự hào vì sản phẩm Deli đã có mặt trên tất cả các tỉnh thành trên toàn quốc với hệ thống phân phối cũng như các đại lý rộng khắp. Nhấn mạnh vào việc cung cấp các sản phẩm tiết kiệm chi phí nhất cho người tiêu dùng.
Tự hào là một trong những nhãn hàng văn phòng phẩm lớn nhất tại Việt Nam, Deli Việt Nam không ngừng nỗ lực và phát triển trong lĩnh vực phân phối các sản phẩm cho các đơn vị văn phòng, trường học,... Với phương châm sản xuất những sản phẩm chất lượng tốt nhất và luôn đặt khách hàng làm trọng tâm, sứ mệnh của Deli là làm hài hòng người tiêu dùng toàn cầu với những sản phẩm chất lượng cao, độ tin cậy tuyệt đối và thân thiện với người dùng.