- The job holder segments, locating customer value through building outstanding and transparent solutions to optimize value for customers and Techcombank
Perform Tasks According To Functions And Duties
- Build knowledge of Customer Segment, identifying business opportunities with Customer Segment
- Build business model according to Customer Segment
- Build CVP for Customer Segment to choose
- Develop design requirements of products to meet the CVP of Customer Segment
- Measure sales effectiveness of Customer Segment
- Implement the unit's BCP plan according to TCB's regulations.
- Comply with the regulations, policies, procedures, instructions of TCB and the law for the officers in the unit in charge.
Participate in the implementation of the Division's and TCB's strategy as assigned by the Line Manager
Implement BCP plan of unit by the Line Manager
Key Accountabilities (3)
- Participate in capacity development training courses; Build your own development roadmap
- Understand and consistently apply organizational culture values, behavioral standards as prescribed by the bank
Key Relationships - Direct Manager
Head of Economic Sector
Key Relationships - Direct Reports
NA
Key Relationships - Internal Stakeholders
Related departments and units in CIBG and TCB (CA, GTS, Risk...)
Key Relationships - External Stakeholders
External partner units to support and develop the work of the unit and the CIBG Division
Success Profile - Qualification and Experiences
Domain Expertise
- Minimum 12+ years of working experience in Corporate and Institutional Banking Group
- English: Fluent in TOEIC 650 or higher or equivalent.
- At least 2 years of experience in product field for customer segments
- Prefer candidate with experience in finance management và project management
- Preference will be given to candidates with experience in training, sales promotion, product development
- Understand of the field of customer segment development and management.
- Understand of service, product system of bank, especially products and services provided to customers in the Economic Field.
- Understand of the market situation, products, programs, incentives, understanding about digital technology services of the Bank.
- Understand of Vietnam economy, important policies and regulation of The State Bank of Viet Nam và laws related to the economic field
- Bachelor's degree, master's degree or higher majoring in finance, banking or other related major
Công ty TNHH Thương Mại Long Á là nhà phân phối độc quyền của hãng Văn Phòng Phẩm Deli tại Việt Nam.Trải qua 10 năm triển khai sản phẩm Deli, hiện nay chúng tôi có thể tự hào vì sản phẩm Deli đã có mặt trên tất cả các tỉnh thành trên toàn quốc với hệ thống phân phối cũng như các đại lý rộng khắp. Nhấn mạnh vào việc cung cấp các sản phẩm tiết kiệm chi phí nhất cho người tiêu dùng.
Tự hào là một trong những nhãn hàng văn phòng phẩm lớn nhất tại Việt Nam, Deli Việt Nam không ngừng nỗ lực và phát triển trong lĩnh vực phân phối các sản phẩm cho các đơn vị văn phòng, trường học,... Với phương châm sản xuất những sản phẩm chất lượng tốt nhất và luôn đặt khách hàng làm trọng tâm, sứ mệnh của Deli là làm hài hòng người tiêu dùng toàn cầu với những sản phẩm chất lượng cao, độ tin cậy tuyệt đối và thân thiện với người dùng.