Mô tả công việc
Admission and Marketing:
· Propose targets, plans and organizing enrollment according to the College development plan and goals.
· Prepare the Business plan of the College (annual enrollment plan).
· Report business results as required by Imperial and international agencies.
· Perform tasks as assigned by Board of Directors and Board of Trustees.
· Build strategies, marketing strategies for products, communication programs, company-oriented promotion.
· Coordinate with relevant departments to ensure the work progress and results.
· Be responsible for the content and form of information; Management of facilities system for communication.
· Plan, coordinate with Content Marketing to develop Online Marketing channels to ensure the KPI results.
· Deploying advertising campaigns and branding through Digital Marketing tools (SEO / SEM, Online Advertising, Email Marketing, Mobile Marketing, Social-Media, SMS Marketing, Affiliate Marketing ...), including test deployments and evaluate the results.
· Know the specifications of each digital channel to optimize content, images and advertising quality.
· Organize internal newsletters, school publications; Records school activities and manages school media.
· Plan, implement and monitor advertising products and services of the school on online channels: Google, Facebook, Zalo, Linked In, ...
· Management of the school's brand identity system.
Agents and Partnerships:
· Identify opportunities for business and revenue growth.
· Establish and maintain relationships with agents/partners.
· Monitor market trends and competitor activities to adjust partnership strategies.
· Manage agents/partners accounts and act as the key point of contact from the College.
· Identify agents/partners demands and develop strategies to meet them.
· Find key personnel in agents/partners companies to establish profitable relationships.
· Approach potential customers to cultivate fruitful relationships. Support high-quality sales, supply and customer service operations.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary package
- Opportunity to lead a diverse range of business units
- Collaborative and dynamic work environment
- Professional development opportunities
Yêu cầu công việc
- Strong leadership skills to effectively manage teams to achieve a high level of performance and exceed targets.
- Experienced in strategy setting, managing budgets, evaluating revenue proposals, and driving performance targets.
- Excellent internal and external communication skills, both written and verbal.
- Excellent cooperation abilities in different College departments, and a strong business acumen with uncompromising service standards.
- Excellent customer management experience.
- Bachelor’s degree in hospitality major; Master degree will be preferred.
- At least 3 years working in international 4-5* Hotels.
- Working experiences in educational sector, especially Marketing and Recruitment.
- Foreign language: influent English with IELTS 6.5 and above or equivalence.
Yêu cầu hồ sơ
Được thành lập từ năm 2006 và được biết đến với tên giao dịch quốc tế là Nga Viet Trade Co., Ltd.
Chúng tôi chuyên nghiên cứu, đưa ra thị trường những sản phẩm chất lượng, gồm nhiều thể loại dược phẩm, thực phẩm bảo vệ sức khỏe, mỹ phẩm, vật liệu y tế…. Các nguyên liệu chế tạo sản phẩm được chắt lọc từ những tin hoa quý hiếm tự nhiên, an toàn, lành tính, được thông qua khâu kiểm duyệt nghiêm ngặt với hệ thống nhà máy sản xuất bằng công nghệ tiên tiến trong và ngoài nước, đạt chuẩn GMP. Hiện nay, hệ thống phân phối sản phẩm của Nga Việt đã có mặt tại hầu hết các nhà thuốc trên toàn quốc.
Nga Việt luôn hoạt động với phương châm: “Vì Một Sức Khỏe Việt” – Chúng tôi đảm bảo mang đến những sản phẩm hiệu quả vượt trội cùng dịch vụ hoàn hảo nhằm cải thiện và nâng cao chất lượng cuộc sống con người.
Niềm vui và sức khỏe của mọi gia đình là niềm vui của chúng tôi.