Việc làm Ô Tô Hyundai Đông Sài Gòn

Cập nhật 31/08/2024 21:44
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ Ô Tô Hyundai Đông Sài Gòn
Customer Success Executive
Ô Tô Hyundai Đông Sài Gòn
19 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 02/01/2025
Hạn nộp hồ sơ: 01/07/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

I/ INTRODUCTION

LitGroup takes great pride in being a reputable and professional data solution provider catering to the needs of e-commerce businesses. We aim to offer our valued customers the utmost quality and security data processing experience. Established in 2011, LitGroup holds ownership of 3 brands: LitExtension, LitCommerce, and Litos. We’re supporting more than 200 e-commerce platforms in over 80 countries worldwide, garnering a remarkable customer satisfaction rate of over 90%.

To expand our service offering globally, we are actively seeking talents with a sense of responsibility, trustworthiness, optimism, and a passion for continuous learning. If you’re searching for a company with a professional environment and ample development opportunities, LitGroup is the perfect fit for you. 

We are currently in the process of recruiting a Customer Success Executive - level Senior. For additional information, please refer to the details provided below.

Working time: From Monday to Saturday Morning

Working location: 10th Lilama Office Building, no.56 To Huu Street, Trung Van ward, Nam Tu Liem district, Hanoi.

Please visit us:

  • Website: litcommerce.com / litextension.com / litos.io
  • Fanpage: LitGroup Careers

II/ RESPONSIBILITIES

  • Manage and operate CX mapping:
  • Customer Experience Mapping Development: Build a CX Mapping and establish service standards to enhance customer experience across touchpoints;
  • CX Mapping Operations: Train the CX mapping mindset for the key stakeholders, and assess the effectiveness of CX mapping;
  • Solution Provision and Experience Enhancement: Identify and implement targeted solutions to continually elevate customer experience quality.
  • Handle customer issues;
  • Provide customer insight and up-sales consulting to stakeholders.

III/ REQUIREMENTS

  • Graduated from FTU, NEU, or related universities;
  • Having 3+ years of experience in relevant roles, with expertise in building and managing CX Mapping;
  • Proficient English: 6.0 IELTS or equivalent;
  • Strong customer service knowledge;
  • Strong Communication, Training, Analytical, and Problem-solving skills;
  • Ability to work independently;
  • Experience working at a tech company with international clients and with a SaaS model is a plus.

IV/ BENEFITS

  • Basic Salary: 15.000.000 - 25.000.000 VND/month.
  • 13th-month salary, bonus on 30/04-01/05, 02/09, project…
  • Team-building activity, Holiday trips, Regular bonding, Tea breaks.
  • Competency assessment every 6 months, with a clear career advancement path.
  • An innovative and diverse working environment, with respect and support from colleagues and management.

V/ HOW TO APPLY?

  • Candidates interested in this vacancy please send an updated resume to the email address: [email protected].
  • Hotline: 034 846 8866 (Ms Dung).


Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ Ô Tô Hyundai Đông Sài Gòn
Ô Tô Hyundai Đông Sài Gòn Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
409 Nguyễn Văn Bá, P. Trường Thọ, TP. Thủ Đức, HCM

Đại lý ủy quyền chính thức của Hyundai Thành Công Việt Nam. Chuyên cung cấp, sửa chữa, bảo dưỡng xe

Lĩnh vực hoạt động:

  • Bán, sửa chữa ô tô, mô tô, xe máy và xe có động cơ khác
  • Bán buôn (trừ ô tô, mô tô, xe máy và xe có động cơ khác)
  • Bán lẻ (trừ ô tô, mô tô, xe máy và xe có động cơ khác)Hoạt động hành chính, hỗ trợ văn phòng và các hoạt động hỗ trợ kinh doanh khác

Những nghề phổ biến tại Ô Tô Hyundai Đông Sài Gòn

Bạn làm việc tại Ô Tô Hyundai Đông Sài Gòn? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Ô Tô Hyundai Đông Sài Gòn

Ô Tô Hyundai Đông Sài Gòn

Click để đánh giá