Việc làm Thương Mại và Du Lịch Song Long

Cập nhật 19/09/2024 16:19
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Thương Mại và Du Lịch Song Long
Officer, Virtual Customer Service (40001545)
Thương Mại và Du Lịch Song Long
11 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

'Take responsibility for :

  • Via virtual communication channels (telephone, video call...) to onboard customers, inform customers about suitable products ensuring the best experience to customers

Key Accountabilities (1)
  • Customers: Onboard customers, inform customers about suitable products to bring the best experience to customers
  • Receive customer information to inform customers about products/services via virtual channels which are suitable to customer's needs and comply with products procedure and policy or refer to other sales force to bring the best experience to customers
  • Onboard and take care new customers
  • Product and Service: ensure and improve service quality, create the best customer experience
  • Update information on product, process/ guideline, MKT campaign, sales campaign and guideline to provide best service to customer
  • Informcustomers about products and support based on customer's request precisely, comprehensively, timely to comply with products procedure, policy and SLA
  • Take care customer, receive and handle customer issues
  • Suggest and propose ideas with relevant units to improve product, process to make it become more efficient

Key Accountabilities (2)
  • System: comply regulation & manage risks
  • Perform every activities in accordance with policy, process, regulation.
  • Identify customer information as well as acknoledge warning signals before and after customer transactions following regulations
  • Manage operational risks following guideline
  • Identify, report and participate in risk handling process
  • Comply regulation on information security and confidential

Key Accountabilities (3)
  • Human resource: develop people and build up organization culture

4.1.Develop individual capability

  • Fully attend training courses
  • Always find opportunity to learn and improve at work and in life
  • Actively build up development plan
  • Willing to share information, be ready to any changes happened
  • Take ownership, take responsibility at work to achieve outstanding result

4.2.Build up organization culture

  • Build up solidarity culture, encourage colleagues to achieve success
  • Fully aware of TCB culture and follow 5 core values, behaviour standards
  • Effectiveness management: manage business plan and business result
  • Build up personal customer service plan and follow to achieve KPI indicators
  • Report customer service activities to manager as request

Perform other tasks as requested by management

Success Profile - Qualification and Experiences
  • At least 3 year experience in Finance and Banking sector, virtual advisory experience is prioritized.
  • Able to make a call out based on pre-defined call script or inform customers about single, multi product/service.
  • Graduated from College or higher at any fields or sectors
  • Proficient in office software, banking software
  • English proficiency: According to the policy in the each period
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Thương Mại và Du Lịch Song Long
Thương Mại và Du Lịch Song Long Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 13 phố Nhà Chung, Phường Hàng Trống, Quận Hoàn Kiếm, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Công ty TNHH Thương mại và du lịch Song Long là công ty chuyên về dịch vụ khách sạn, nhà hàng với 2 khách sạn quy và 1 nhà hàng tại khu vực phố cổ Hà Nội. Công Ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Thương Mại Và Du Lịch Song Long Thành lập ngày 23-03-2011 có mã số thuế là 0105209922 hiện đang đăng ký kinh doanh tại địa chỉ Số 13 phố Nhà Chung, Phường Hàng Trống, Quận Hoàn Kiếm, Thành phố Hà Nội.

  • Tổng cộng 19 ngày nghỉ phép
  • Phí hỗ trợ thi TOEIC & các chứng chỉ kỹ thuật (ISTQB, Agile Scrum...); 
  • Ngân sách hàng tháng cho các hoạt động nhóm, v.v.
  • Tổ chức các khóa đào tạo cơ bản để tập trung phát triển năng lực các cá nhân như là phương pháp làm việc hiệu quả và kỹ năng xử lý vấn đề
  • Đối với các cấp quản lý, công ty tổ chức các khóa đào tạo giúp nâng cao kỹ năng quản lý và lập kế hoạch chiến lược kinh doanh
  • Môi trường năng động, tích cực, sáng tạo
  • Làm việc trong môi trường trẻ trung năng động và chuyên nghiệp.

 

Những nghề phổ biến tại Thương Mại và Du Lịch Song Long

Bạn làm việc tại Thương Mại và Du Lịch Song Long? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương Mại và Du Lịch Song Long

Thương Mại và Du Lịch Song Long

Click để đánh giá