Mô tả công việc
* Objectives
- Establishes and maintains set requirements for quality improvement. Minium internal defect rate & increase customer confidence and a company's credibility.
- Improving work processes and efficiency, and it enables a company to better compete with others.
* Responsibilities
- Plan activities for the Week/Month/Yearly and arrange for QA Team.
- Quality report Weekly/Monthly/Yearly to related departments & General manager.
- Control and ensure the quality of products for the whole factory.
- Customer complaint visiting & solving regarding issues, quality analysis, making CCR and preventive action report.
- Managing team KPIs (downgrade, F-cost, NCR) and operating the QA department.
- Communicate, and exchange information with departments in the company, and handle and resolve internal requests.
- Managing FGs stock and assigning goods quantity to sales stock
- Ensure QC staffs complete the daily quality inspection task to meet the production schedule.
- Set up specific quality requirements (EN standard / JIS / ISO) and distribute them to QA staff for inspection purposes.
- Maintain the company's quality management system according to standards CARB EPA, TCVN, JIS, FSC.
- Do internal audit plan & external audit plan regarding certificate & customer requirement.
- Training staff to understand the input and output quality control process. The object for new employees & yearly plan training.
- Cooperation with related team (Sales, Production, Raw material) to make sure documentation & quality management system requirement.
- Co-work with R&D global team & production team to develop new products.
* Other responsibilities shall be followed to assignment by GD.
Yêu cầu công việc
- Bachelor's Degree from University or higher.
- At least 5 years' experience in the position of Manager of Quality Management Department. Experience in the wood industry is an advantage.
- Proficiency in MS Office, Proficiency in English (4 skills).
- Knowledge about SAP, WMS, smart work factory system is preferred.
- Leadership ability, good communication skills.
- Have experience dealing with customers.
- Ability to work under pressure.
Quyền lợi được hưởng
- Having chances to get attractive company bonus every month/year
- Company trip once a year + Joining party
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Bonus by individual ability and company’s performance.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.
Được thành lập vào năm 2006, CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI VÀ XÂY DỰNG ALLIANCE chưa bao giờ ngừng nỗ lực để trở thành nhà thầu trang trí nội thất uy tín và hàng đầu tại Việt Nam. Với phương châm kinh doanh dựa trên các yếu tố: chất lượng, tiến độ, sự hài lòng của khách hàng – chúng tôi luôn đáp ứng đầy đủ các yêu cầu khắt khe của khách hàng bằng các giải pháp tối ưu về thiết kế và công năng sử dụng, chi phí xây dựng hợp lý và quản lý chuyên nghiệp. Luôn đồng hành cùng Khách hàng trong mọi dự án trang trí nội thất bao gồm: khách sạn 4-5, 6 sao, resort, nhà hàng cao cấp, trung tâm thương mại – hội nghị – tiệc cưới, căn hộ cao cấp. Sự hài lòng của Quý khách hàng chính là động lực cho sự thành công của chúng tôi trong suốt quá trình hình thành và phát triển. Với chiến lược không ngừng mở rộng và phát triển, ngày 02/04/2020, chúng tôi đã khánh thành nhà máy mới tại Long An với diện tích 50.000 m2, dây chuyền thiết bị tự động, hiện đại Châu Âu. Đó như một cam kết của ALLIANCE trong việc tiếp tục sản xuất và cung cấp những sản phẩm chất lượng cao, sang trọng, tinh tế, đáp ứng mọi nhu cầu của các dự án/khách hàng/đối tác, không chỉ tại thị trường Việt Nam mà còn cho các thị trường Bắc Mỹ, Châu Âu, Châu Á ,…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Chúng tôi hiểu rằng bạn, với tư cách là khách hàng, là người phát ngôn tốt nhất của chúng tôi. Do đó, chúng tôi tin rằng việc đảm bảo bạn hoàn toàn hài lòng với các sản phẩm và dịch vụ của chúng tôi sẽ có ý nghĩa kinh doanh tốt. Kính chúc quý khách hàng và đối tác sức khỏe, thành công và hạnh phúc.