- Well known global brand with high quality products
- Multinational working environment with eagerness to grow business in Vietnam
Our client is a prominent player in the Consumer Electronics industry. As a large organization, they have a global footprint with operations in many countries, including Vietnam. They are known for their diverse product portfolio and commitment to quality.
Job Description
As a Head of MT, your main responsibilities will include:
- Drive profitable growth in the Modern Trade channel in Vietnam.
- Managing a key account management sales team
- Develop reports across various systems for management insights.
- Oversee and control BTL activities aligned with strategic objectives.
- Analyzing market trends and competitor activity
- Collaborate with Product Marketing to optimize product range and pricing. Work closely with Brand and Trade Marketing teams on campaigns, catalogues, POS materials, displays, dealer incentives, and events.
- Build and nurture strong relationships with key Modern Trade customers to grow business.
- Make strategic decisions to ensure profitable growth, including terminating non-performing dealers when necessary.
- Reporting on sales performance to BOD
A successful Head of MT should have:
- A degree in Business, Marketing, or a related field
- At least 10 years of key account sales experience in the Consumer industry, with strong relationships in Modern Trade (prefer consumer electronics, home appliances; open to FMCG and retailers)
- Strong communication and leadership skills
- Prior experience in Product Management in a plus.
- English fluent
Our client offers you:
- A competitive salary range
- Sales bonus
- Premium healthcare insurance
- A dynamic and collaborative work environment
- Opportunities for career growth and development
Contact: Sapphire Nguyen
Quote job ref: JN-122024-6607223
Công ty TNHH Thương Mại Long Á là nhà phân phối độc quyền của hãng Văn Phòng Phẩm Deli tại Việt Nam.Trải qua 10 năm triển khai sản phẩm Deli, hiện nay chúng tôi có thể tự hào vì sản phẩm Deli đã có mặt trên tất cả các tỉnh thành trên toàn quốc với hệ thống phân phối cũng như các đại lý rộng khắp. Nhấn mạnh vào việc cung cấp các sản phẩm tiết kiệm chi phí nhất cho người tiêu dùng.
Tự hào là một trong những nhãn hàng văn phòng phẩm lớn nhất tại Việt Nam, Deli Việt Nam không ngừng nỗ lực và phát triển trong lĩnh vực phân phối các sản phẩm cho các đơn vị văn phòng, trường học,... Với phương châm sản xuất những sản phẩm chất lượng tốt nhất và luôn đặt khách hàng làm trọng tâm, sứ mệnh của Deli là làm hài hòng người tiêu dùng toàn cầu với những sản phẩm chất lượng cao, độ tin cậy tuyệt đối và thân thiện với người dùng.
Năm 2020 là một năm thành công của Deli Việt Nam khi đã phủ sóng trên hầu hết các sàn Thương mại Điện tử uy tín. Đối với một thương hiệu còn non trẻ như Deli, chúng tôi luôn nỗ lực thay đổi từng ngày để phù hợp với thị hiếu của người tiêu dùng Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2005
Mission
Làm hài hòng người tiêu dùng toàn cầu với những sản phẩm chất lượng cao, độ tin cậy tuyệt đối và thân thiện với người dùng.