Job Responsibilities
- Business Development:
- Ensure the execution plan following The PRUVenture Strategy & Direction, focusing on developing & accelerating young & dynamic full-time agents, sales leaders, high educated GAD generation to focus on growing Urban customer segments.
- Be responsible to planning and the sales activities and business activation plans to create prospects, attract Urban customers and expand the PRUVenture customer base.
- Be Responsible to maintain high productivity (case per active) and retention rate of PLs in his/ her Region align with the PRUVenture’s strategy.
- Be responsible to build MDRT among his/ her Region align with the PRUVenture’s strategy.
- Be responsible for APE contribution by leading BDMs and Pru-Planners of the delegated Region to achieve and exceed the APE Target; Closely monitoring the Region monthly APE performance and timely address sales performance issue to minimize Channel’s business impact.
- Be Responsible to work with BDMs and PLs to collect Premium K2 as much as possible, aligning with PRUVenture’s strategy.
- Keep learning from best practices among PruPlanners, teams and competitors to fine-tune operation models and achieve higher results
- People Management:
- Be responsible for Pru-planner recruitment by proactively involving in the selection & recruitment process to achieve number of Pru-planner monthly new recruits set for the Region; and accountable to attract and retain Pru-Planners.
- Be accountable for sales quality and customer services by frequently/timely conducting sales coaching and providing service guidance to BDM and Pru-Planners to address all quality & service issues.
- Participate in training meetings/action plans in order to keep improving sales quality of PruPlanners and provide proper feedback to trainers.
- Be responsible for deploying and managing the implementation of EDP Program and accountable for keeping track of Pru-Planners learning and development plan.
- Recruit, retain and develop BDM to ensure capable sales force for PRUVenture
- Operation, Risk Management & Other:
- Direct the enforcement of need-based sales process, policies & procedures, local regulations, internal control & operational risks to ensure full adherence to PVA legal and regulatory requirements across the functional area of the PRUVenture South/Central/ North.
- Be responsible for deploying and implementing an effective incentive plan to create pay for performance culture and to increase Pru-Planner’s motivation.
- Be accountable for fostering a compliance culture as well as managing operational & compliance risks by liaising with the Compliance Coordinator to implement PVA internal controls & Group Compliance Policies.
- Other tasks and projects as assigned by managers.
- Qualifications & Experience
- Bachelor’s degree in Business Administration/ Finance
- Advantage: Master’s degree
- 5-7 years of experience in frontline sales & customer management
- Working experience in Finance & Banking, Insurance industry is an advantage
- Knowledge and skill
- Good understanding of Insurance market and Financial services in Vietnam
- Good command of English in both writing and speaking
- Competencies
- Sales & Services Management
- Analytical Thinking, Business Analysis and Project Management
- Interpersonal Sensitivity, Team Building & Motivation and Talent Magnet
- Assertive, Persuasive and influencing
- Communication and Negotiation
Công ty TNHH Thương Mại Long Á là nhà phân phối độc quyền của hãng Văn Phòng Phẩm Deli tại Việt Nam.Trải qua 10 năm triển khai sản phẩm Deli, hiện nay chúng tôi có thể tự hào vì sản phẩm Deli đã có mặt trên tất cả các tỉnh thành trên toàn quốc với hệ thống phân phối cũng như các đại lý rộng khắp. Nhấn mạnh vào việc cung cấp các sản phẩm tiết kiệm chi phí nhất cho người tiêu dùng.
Tự hào là một trong những nhãn hàng văn phòng phẩm lớn nhất tại Việt Nam, Deli Việt Nam không ngừng nỗ lực và phát triển trong lĩnh vực phân phối các sản phẩm cho các đơn vị văn phòng, trường học,... Với phương châm sản xuất những sản phẩm chất lượng tốt nhất và luôn đặt khách hàng làm trọng tâm, sứ mệnh của Deli là làm hài hòng người tiêu dùng toàn cầu với những sản phẩm chất lượng cao, độ tin cậy tuyệt đối và thân thiện với người dùng.
Năm 2020 là một năm thành công của Deli Việt Nam khi đã phủ sóng trên hầu hết các sàn Thương mại Điện tử uy tín. Đối với một thương hiệu còn non trẻ như Deli, chúng tôi luôn nỗ lực thay đổi từng ngày để phù hợp với thị hiếu của người tiêu dùng Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2005
Mission
Làm hài hòng người tiêu dùng toàn cầu với những sản phẩm chất lượng cao, độ tin cậy tuyệt đối và thân thiện với người dùng.