Location: Hanoi
Our client, an international company in the energy industry, is seeking a dedicated and professional Receptionist & Team Assistant to join their team in Hanoi. This role is crucial in ensuring the smooth operation of their office by managing reception duties and supporting the commercial team with administrative and documentation tasks. If you are detail-oriented, well-organized, and customer-focused, we encourage you to apply!
RESPONSIBILITIES:
Reception Duties:
- Answer and manage incoming phone calls professionally.
- Welcome guests and guide them to meeting rooms; ensure beverages are served promptly.
- Maintain the cleanliness and organization of meeting rooms and the reception area, adhering to company standards.
- Handle domestic and international packages/letters and maintain accurate tracking records.
- Ensure visitor logs are maintained per security guidelines.
Administrative and Payment Management:
- Arrange and ensure timely payment for services such as:
- Mobile phone, Vinaphone, VNPT (monthly)
- Postage services (24/7, DHL - monthly)
- Transportation services (Mai Linh Taxi, Grab, Xanh SM - monthly)
- Office supplies and services, including flowers, plants, beverages, carpet cleaning, maids, parking, etc.
- Air ticket payments, photocopier rental, and office rental payments.
Support Services:
- Manage office stationery and supplies based on actual needs.
- Track and follow up on lost mail or packages.
- Arrange transportation, air ticket payments, and other office logistics.
Commercial Team Support:
- Assist with documentation, creating and posting on internal tools, and providing other commercial support functions as assigned.
REQUIREMENTS:
Knowledge and Skills:
- Strong communication and customer service skills.
- Fluent in English (both written and spoken).
- Proficiency in MS Office applications.
- Exceptional organizational and administrative abilities.
Experience: At least 2 years of relevant working experience, preferably in an international organization.
Education: University degree is preferred.
APPLICATION: Interested candidates please send your updated CV to email: [email protected] Phone/Zalo: Ms. Tram – 0703 384 360
Toyota Hiroshima Tan Cang là đại lý chính thức của Toyota Viet Nam, có vốn 100% đầu từ Đại lý Toyota Hiroshima Top 5 tại Nhật Bản, đơn vị hàng đầu chuyên phân phối xe Toyota và cung cấp dịch vụ sửa chữa, bảo hành, làm đẹp xe. Do nhu cầu phát triển thị trường và quy mô của công ty, công ty đang có nhu cầu tuyển dụng 1 số vị trị phù hợp với công việc.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội theo pháp luật
Các hoạt động ngoại khóa
- Chuyến đi công ty
Lịch sử thành lập
-
Ngày 17 tháng 8 năm 1936, công ty cổ phần Hiroshima Toyota (HT) được thành lập tại tỉnh Hiroshima, Nhật Bản (Tiền thân của tập đoàn Hiroshima Toyota ngày nay).
Mission
“Sứ mệnh của chúng tôi là xây dựng tương lai hạnh phúc cho khách hàng và cống hiến cho sự phát triển của thị trường xe hơi dựa trên chia sẻ trao đổi nền văn hóa Việt – Nhật và cung cấp các dịch vụ tối tân nhất”
Phương châm làm việc của Toyota Hiroshima Tân Cảng: "Chất lượng – Dịch vụ – Khách hàng là số 1”. Chúng tôi mong muốn mang tới cho quý khách chất lượng sản phẩm tốt nhất, dịch vụ mua bán xe và sửa chữa, bảo dưỡng xe tốt nhất để hướng tới mục tiêu “sự hài lòng tuyệt đối, vượt trên sự mong đợi và chạm tới cảm xúc của khách hàng”.