Mô tả công việc
GENERAL MISSION:
Director of Sales and Marketing is responsible for establishing and directing the marketing and sales activities of an organization including advertising and public relations. These activities affect the direction and goals of business.
RESPINSIBILITIES AND DUTIES:
• Assign sales territory, target groups and sales quotas
• Coordinate sales activities with other work units in the zone / cluster
• Prepare and submit plans, budgets, progress reports and annual sales reports
• Manage human resource functions e.g. hiring, training, performance reviews
• Research competitors' products/services
• Develop goals and objectives, projects and priorities and assign them to the Sales Team.
• Develop and conduct sales campaigns, as well as marketing and promotional plans
• To work out inclusive plans for all the hotels in the cluster on sales, marketing, branding, promotion
• Recruit, select and prepare orientation and training of sales department personnel.
• Ensure that procedures as specified in the company SOPs and property LSOPs are implemented and adhered to.
• Daily progress and activity reports.
• Establish sales goals, both current and futures, for all hotels’ sales and marketing department carrying direct sales solicitation responsibility.
• Preparation of the monthly, quarterly, half yearly forecasts.
• Implementation of the sales and marketing systems.
• Develop an annual training plan and distribute to all sales staff for proper scheduling.
Quyền lợi được hưởng
- Full social insurance payment
- Other attractive benefits
Yêu cầu công việc
• Knowledge of the product and competitive environment is required
• Proof of previous sales success
• Strong network of connections is an asset
• Leadership skills
• Excellent communication skills
• Human resource management skills
• Financial management skills
• Good time management skills
• Strategic planning skills are an asset
• Aggressive in character with strong strategic thinking and is able to turn opportunity into business
• Perform any reasonable request made by management.
• A university degree or college diploma in business administration, marketing, communications, public relations, advertising or a related field is required.
• Previous supervisory or management experience in sales, marketing, public relations and/or the tourism industry is required.
• Proficiency in English communication and computer literate, Vietnemese language a plus
Yêu cầu hồ sơ
Phone: 0254 625 7272
Được thành lập vào năm 1996 cho đến nay, TP-Link đã khẳng định vị thế của mình là nhà cung cấp các sản phẩm về mạng và phụ kiện trên toàn cầu, cũng là nhà phân phối thiết bị WLAN đứng số 1 thế giới theo số liệu báo cáo hàng quý của IDC, với nhiều chủng loại sản phẩm hiện diện trên 170 quốc gia và phục vụ hàng tỷ khách hàng thân thiết.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm cao cấp 100%
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1996
Mission
Giờ đây, cuộc sống của con người ngày càng phát triển, TP-Link đã và đang tiếp tục không ngừng cải tiến và phát triển hơn nữa để có thể đáp ứng được tất cả nhu cầu của người dùng toàn cầu.