Việc làm Triumph International Việt Nam

Cập nhật 20/12/2024 18:20
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Triumph International Việt Nam
District CSS Sales Supervisor
Triumph International Việt Nam
30 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10.1 - 15.1 triệu
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 18/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 18/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Cần Thơ

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Sales & Performance Management:

- Achieve and exceed the region’s sales targets, profitability goals, and other KPIs (e.g., UPT, VPT, and conversion rates).

- Regularly analyze sales reports and performance data, identifying areas of improvement and developing actionable plans.

- Monitor footfall and customer behavior to optimize in-store strategies and promotions.

- Collaborate with the e-commerce team to support omnichannel initiatives like click-and-collect or in-store pickups.

Operational Excellence:

- Ensure adherence to global retail operational standards, including inventory management, visual merchandising, and customer service protocols.

- Conduct weekly store audits to ensure compliance with store standards, promotional execution, and corporate policies.

- Partner with cross-functional teams (e.g., Marketing, Merchandising, and Supply Chain) to implement tailored promotional campaigns.

- Drive sustainability initiatives, such as energy efficiency and waste reduction, in line with company objectives.

Team Leadership and Development:

- Recruit, train, and develop store managers and sales advisors to create high-performing teams.

- Provide coaching and feedback to store managers, focusing on leadership skills and operational excellence.

- Conduct regular performance reviews and appraisals, ensuring alignment with company goals.

- Foster a collaborative and positive working environment, promoting teamwork, creativity, and respect.

Customer-Centric Focus:

- Monitor customer feedback through reviews, surveys, and mystery shopper reports to continuously improve customer experiences.

- Address escalated customer complaints and ensure timely resolution.

- Implement initiatives to increase customer retention and loyalty in collaboration with the marketing team.

Retail Expansion and Strategy:

- Identify potential locations for new stores and provide recommendations for store openings or closures.

- Assist in planning and executing store openings, refurbishments, and relocations.

- Develop and implement tailored strategies to outpace competitors and increase market share.

Yêu Cầu Công Việc

1. Sales growth (monthly, quarterly, and yearly) compared to targets.

2. Improvement in customer experience metrics (e.g., Net Promoter Score, mystery shopper results).

3. Operational compliance rates (e.g., inventory turnover, VM standards, and store audits).

4. Staff performance metrics (e.g., training completion, attrition rates, and productivity).

5. Execution and ROI of promotional campaigns and omnichannel initiatives.

Internal Key Stakeholders:

- Regional Sales Manager

- Store Managers and Sales Advisors

- Marketing, Merchandising, and Supply Chain Teams

External Key Stakeholders:

- Landlords and Mall Management Teams

- External Vendors and Service Providers

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 10,1 Tr - 15,1 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Triumph International Việt Nam
Triumph International Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 2, Đường số 3, khu công nghiệp Sóng Thần 1, Phường Dĩ An, Thành phố Dĩ An, Tỉnh Bình Dương, Việt Nam

Triumph International - Nhà thiết kế & sản xuất nội y từ năm 1886 - là một trong những công ty may mặc thời trang lớn nhất thế giới. Hiện diện ở hơn 120 nước với các thương hiệu cốt lõi Triumph® và Sloggi®.

Trong suốt hơn 135 năm phát triển, Triumph liên tục phát huy đúng sứ mệnh “The Maker of Lingerie – Chuyên gia sáng tạo nội y”, xứng đáng là một trong những thương hiệu nội y hàng đầu thế giới.

Những nghề phổ biến tại Triumph International Việt Nam

Bạn làm việc tại Triumph International Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Triumph International Việt Nam

Triumph International Việt Nam

Click để đánh giá