Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Check trims po file
- Ask warehouse to create trims code
- Send the trims code to merch
- Receive trims purchase order with merch’s signature
- Ordering the fabric/trims 24 hour later after receive the po from merchandiser.
- Negotiate the best prices, surcharge, quality and leadtime with suppliers
- Reactive in tracking trims purchasing/ developing to meet leadtime
- Draft the appendix of trims purchase contract (if need)
- Work with supplier to update the actual price & leadtime after receiving the official po
- Update po status on the system
- Transfer documents to purchasing admin to process for deposit
- Send tt copy of deposit to supplier
- Receive shipping sample of trims
- Review the shipping sample compared to the request
- Transfer shipping sample of trims & the approved sample trims to qa for quality inspection
- Transfer documents to purchasing admin to process full payment
- Send tt copy of full payment to supplier to get invoices
- Work with import&export team team to arrange the oversea shipment
- Transfer the price & leadtime of oversea shipment to merch
- Ask supplier to ship after receiving payment
- Make a list of received trims weekly
- Make a request to check trims before stock in
- Work with supplier to make extra/ return
- Provide documents for warehouse to ask for stock in
- Hold follow up meeting for trims issue
- Rework with supplier to further improve trims in bulk
- Update price and other information on database
- Attend pp meeting & feedback before starting bulk production
- Update On The System The Fabric Plan Of Each Po And Revised When Needed
- Evaluate supplier’s performance & negotiate for long-term orders
Yêu Cầu Công Việc
- University graduate with 1 to 3 years of experience in the garment industry, logistics
- At least 3 years of experience in trim purchasing and planning.
- Strong English communication skills, able to effectively engage with international stakeholders.
- Excellent planning and organizational skills, with smart and focused time management.
- Proficient in MS Office and capable of fluently reading and understanding English documents.
- Self-confident, optimistic, and aware of personal strengths.
- Self-motivated, independent, adaptable, and eager to achieve goals.
- Proactive, perceptive, and open-minded in various situations.
- Strong organizational skills, effective negotiation abilities, and problem-solving capabilities.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Mon - Fri, 8AM - 5PM
- Phúc lợi:
Expenses: Lunch fee
Social Insurance: as Social Insurance Law after the probation period (100% Full salary)
Insurance 24/7 after Probation
Healthcare: gym center, yoga class at company
Public Holidays: As Vietnam Labor Law - Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Truyền số liệu LOTTE Việt Nam (LDCC VN)
Được thành lập năm 2009, trải qua gần 10 năm hoạt động tại thị trường Việt Nam, Chúng tôi tự hào cung cấp hầu hết các giải pháp và Dịch vụ IT cho các công ty con thuộc Tập đoàn Lotte đang kinh doanh tại Việt Nam. Với đội ngũ chuyên gia đến từ Hàn Quốc cùng với những Kỹ sư nhiều kinh nghiệm trong nước, suốt nhiều năm tận tụy phục vụ, LDCC VN luôn được tin cậy bởi Đối tác và Khách hàng. Kế thừa kinh doanh tất cả các Giải pháp Công nghệ sở hữu bởi Công ty mẹ, Chúng tôi kết nối và phát triển mạng lưới khách hàng thuộc mọi lĩnh vực vốn là thế mạnh của LOTTE, từ Bán lẻ, Sản xuất đến Tài chính, Dịch vụ Công…. bằng những giải pháp bắt kịp xu hướng Công nghệ của thế giới như Triển khai hệ thống ra vào cho cao ốc, An Ninh nhận diện khuôn mặt, Smart Parking, Thu phí tự động, Way finding, Retail, Core Banking, Giải pháp Chứng khoán T- Solution và nhiều Giải pháp chuyên biệt khác. Mỗi Giải pháp chúng tôi sở hữu một thế mạnh riêng để khẳng định thương hiệu của Lotte IT trên thị trường Công nghệ không ngừng dịch chuyển như hiện nay.
Với những nỗ lực của mình, sau 9 năm có mặt tại Việt Nam, chúng tôi dần dần tìm hiểu mong muốn của khách hàng bản địa, LDCC VN đã và đang cung cấp Dịch vụ và Giải pháp cho 50 Khách hàng Doanh nghiệp, 1500 users gián tiếp sử dụng các dịch vụ LOTTE Cloud Service, gần 45 Kỹ sư Onsite phục vụ khách hàng, hợp tác thành công với nhiều đối tác lớn. Hiện tại Công ty đã có 02 Văn phòng đại diện tại Hà Nội và TP. Hồ Chí Minh với quy mô lên đến gần 200 nhân sự.
Review Truyền Số Liệu Lotte Việt Nam
Văn phòng rộng rãi, giờ làm việc thoái mái