Việc làm Truyền Thông & Dịch Vụ BC Việt Nam

Cập nhật 25/08/2024 17:58
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Truyền Thông & Dịch Vụ BC Việt Nam
Assistant Guest Relations Manager / Guest Relation Supervisor
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 29/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

  • Handle escalated calls from representatives, perform the “Closed Loop” concept and act as an intermediary between customers and hotels when resolving issues. Focus on ensuring the timely resolution of reported customer issues.
  • Assist management in hiring, training, scheduling, evaluating, counseling, disciplining, and motivating and coaching employees; and serve as a role model and first point of contact of the Guarantee of Fair Treatment/Open Door Policy process. 
  • Provide assistance to coworkers, ensuring they understand their tasks. 
  • Follow all company policies and procedures, ensure uniform and personal appearance are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets. 
  • Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; assist individuals with disabilities; and thank guests with genuine appreciation. Answer guest questions regarding property services/features and hours of operation. 
  • Speak with others using clear and professional language, prepare and review written documents accurately and completely, and answer telephones using appropriate etiquette. 
  • Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees. 
  • Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested.

Quyền lợi được hưởng

  • Accommodation provided.
  • Offered three (3) meals per day including meals on the weekly days off.
  • Offered uniform and laundry service for uniform.
  • Joined in the associate activities.
  • Joined in the Hotel’s training and development programs.
  • Joined in medical and 24 hour accident insurance plan. Comply with government health and social insurance plan.
  • Offered the round trip economy air ticket or ferry between hometown and Phu Quoc for commencement and completion of the Labor Employment Contract.
  • Offered 5 working days/week – 2 days off/week.
  • Offered annual allowance of transportation for home leave.
  • Offered 12 vacation days/year.
  • Comply with government Public Holidays.
  • And etc

Yêu cầu công việc

  • Higher Diploma or bachelor's degree from university/college in Hospitality Management or related major.
  • Minimum 02 year experiences in the same role, preferably with Marriott International brands
  • Proficient in the use of Microsoft Office, PMS System
  • Strong leadership and management skills

Yêu cầu hồ sơ

Kindly send your updated CV via Hoteljob or recruitment email.

Or contact us via Zalo 0773401833 for further information

Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Truyền Thông & Dịch Vụ BC Việt Nam
Truyền Thông & Dịch Vụ BC Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
399B, Vũ Tông Phan, Thanh Xuân

BC Agency tự hào là công ty chuyên nghiệp trong lĩnh vực truyền thông trên Internet, Digital Marketing, sáng tạo nội dung quảng cáo, thiết kế website,...Với kinh nghiệm nhiều năm cùng với những thành công trong quá khứ, chúng tôi tự tin sẽ giúp bạn có những sản phẩm, giải pháp tốt nhất.

 

Những nghề phổ biến tại Truyền Thông & Dịch Vụ BC Việt Nam

Bạn làm việc tại Truyền Thông & Dịch Vụ BC Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Truyền Thông & Dịch Vụ BC Việt Nam

Truyền Thông & Dịch Vụ BC Việt Nam

Click để đánh giá