Việc làm BMC

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Tư vấn và Đào tạo BMC
Marketing Content Creator/ Chuyên Viên Sáng Tạo Nội Dung
BMC
6 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 15/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 16/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Kiên Giang

Mô tả công việc

• Responsible for the in-house point-of-sale materials and collateral such as brochures, presentations, monthly promotional posters, banners and leaflets, and ad-hoc announcement posters
• Write and edit articles related to products and services
• Search, edit and create content for websites, fan pages, PR media and other sites of the company, ensure diverse and rich content.
• Execute jobs from briefs in the form of Project Requisition Forms
• Liaise with Purchasing Department to brief suppliers for production when approval is obtained from all concerned parties for layout and copy
• Maintain collateral and conduct occasional audit
• Co-ordinate generic IHG merchandise and hotel brand merchandise, including gift items
• Co-ordinate hotel brand standards collateral
• Proof read copy of advertising, collateral and press releases where appropriate
• Assist with brand standards policing
• Develops the knowledge and skill capability on-property to create a winning competitive advantage to be in Marketing, PR & Communication
• Works with the team in preparing the weekly/monthly social media content calendar for all social media channels and execute postings
• Update and improve website with content where appropriate
• Create Influencer marketing plan and host Influencers when they are at the resort
• Actively identify and engage influencers to share content about the property with their followers to drive awareness for the resort
• Assist with arranging media visits and handling of media at the resort
• Develop press releases for the resort and communicate to media through pitching
• Maintain and actively update media database
• Actively 'listens' to guest sentiment on-line and ensure the resort responds accordingly
• Continuously keeping up-to-date with technological development and improved ways of working and suggesting those to team members and managers
• Undertake additional duties as requested by the PR Manager and Director of Marketing & Communications
• Be a friendly face and helping hand to our guests
• Look smart - wear your uniform with pride
• Other ad-hoc duties - unexpected moments when we have to pull together to get a task done
• May assist with other duties as assigned by management

Yêu cầu công việc

1. Education:
Diploma or Vocational Certificate in Sales & Marketing, Hotel Management, Business Administration, or related field preferred.
2. Service years in the field : 2 year
3. Knowledge and skills:
Proven success in a similar role and environment.
Empathy towards your customers and colleagues.
Pride and attention to detail.
Polished personal presentation with warm, confident and hospitable personality
4. Language: English
5. Preferred (if required)

Quyền lợi được hưởng

• Competitive salary
• Service charge
• Social Insurance as law
• Bao Viet Health insurance for personal and family
• 24/7 Accident Insurance
• Rest & Relaxation Allowance per 3 months
• Relocation assistance
• Repatriation allowance
• Home Leave allowance
• Housing, uniform, meal and transportation are provided by the resort
• Gym room
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 9, Ngõ 136 Phố Phương Liệt, Phường Phương Liệt, Quận Thanh Xuân, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Mô tả công việc

1. Thực hiện các công tác tuyển dụng

- Tham gia thiết lập bảng mô tả công việc cho các vị trí tuyển dụng.

- Sàng lọc hồ sơ, liên hệ với các ứng viên, sắp xếp lịch phỏng vấn và trực tiếp tham gia phỏng vấn.

- Thông báo kết quả phỏng vấn cho ứng viên trúng tuyển và gửi thư cảm ơn đối với ứng viên không đạt.

2. Thực hiện các công tác nhân sự

- Theo dõi chấm công, tính lương cho toàn bộ nhân sự

- Kiểm tra hồ sơ nhân sự được tiếp nhận và hoàn thiện các thủ tục tiếp nhận cho nhân viên mới

- Theo dõi nhân hết thử việc, hết hạn hợp đồng làm đánh giá.

- Theo dõi nhân sự nghỉ việc, nghỉ thai sản và xử lý theo quy trình.

3. Thực hiện các công tác hành chính, truyền thông nội bộ

- Quản lý văn phòng phẩm

- Tổ chức các sự kiện: sinh nhật, happy hour, ...

4. Thực hiện các công việc khác theo sự chỉ đạo của cấp trên.

Yêu cầu ứng viên

1. Ứng viên có từ 3 năm kinh nghiệm trở lên ở vị trí hành chính nhân sự tổng hợp, ứng viên mạnh về tuyển dụng và phát triển tổ chức

2. Nữ, trong độ tuổi 9x

3. Kỹ năng giao tiếp tốt.

4. Tin học văn phòng thành thạo

5. Trung thực, nhiệt tình trong công việc

Những nghề phổ biến tại BMC

Bạn làm việc tại BMC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BMC

BMC

Click để đánh giá