The job holder organize the implementation of strategic projects and take responsibility for the implementation results.
Key Accountabilities (1)
- Initiative Management
- Ensure the progress and results of the overall strategic project implementation during the design and pilot phases (including financial results, if any).
- Ensure progress and results during project implementation.
- Define scope, key deliverables, implementation timeline, required resources, project charter (principles) and ensure management of project scope changes, if any.
- Directing, guiding the implementation of diagnosis, design, pilot (1-2 rounds) of initiatives.
- Organize working programs on solving arising problems with the Division Director, Project Team and Executive Board.
- Solve difficult problems and report to the Block Manager and Project Implementation Team, if necessary.
- Provide technical support during the implementation phase (if required).
- Develop a professional training program to ensure that the project is implemented according to the original design.
- Report
- Report to Head of Digital Marketing and/or Chief Marketing Officer on project implementation progress and challenges that may arise during implementation (if any).
- Approve contents related to the initiative in internal communication, if necessary.
- Resource plananing và managment
- Develop resource plans for all phases of the project.
- Ensure the implementation of the financial objectives of the project.
- Determine the selection criteria and conduct interviews with project specialists.
- Building and improving the capacity of the group through training and mentoring programs.
- Conduct performance evaluation for project specialists.
- Build a culture and a healthy and cooperative working environment.
Head of Digital Marketing Performance & Management
Key Relationships - Direct Reports
Key Relationships - Internal Stakeholders
Marketing and all functional units in the bank: mainly with Business, RBG, CA, Strategy, Finance, Procurement, IT, Operations divisions.
Key Relationships - External Stakeholders
Service providers for TCB in media & digital marketing services, KOLs, online communities…
Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications
- Bachelor degree or higher, major in Marketing, Business Administration, Economics or other relevant areas
- Understanding digital marketing và financial and insurance products/services
- Strong understanding of strategy and budgeting.
Specialization: at least 08 years of experience in marketing và communications, prefered in banking và fincaical service industry
- Management: at least 04 years of expereince in people managent or equivalent position
- Business English standard of proficiency as required for the role
Công ty TNHH VN Đại Phong đã có 10 năm (11/12/2012 - 11/12/2022) hình thành và phát triển. Các sản phẩm kinh doanh chính của chúng tôi là Thiết bị điện - nước, thiết bị vệ sinh và các vật liệu xây dựng khác. VN Đại Phong tự hào là đối tác uy tín cho các công trình lớn như: Bệnh viện Hoàn Mỹ, siêu thị Big C, Trường Đại học Tôn Đức Thắng, các chung cư, cao ốc, nhà máy,... trên khắp cả nước.
Phương châm của công ty : “Sự hài lòng của khách hàng là động lực phát triển của công ty, luôn đồng hành cùng khách hàng và các chủ đầu tư”.
Bên cạnh việc phát triển kinh doanh, Chúng tôi rất quan tâm và đề cao yếu tố con người. Đội ngũ CBNV của VN Đại Phong đã có nhiều năm kinh nghiệm, năng động và nhiệt huyết. Chúng tôi biết cách để CBNV Công ty phát huy được năng lực, được cống hiến, thu nhập xứng đáng và được ghi nhận, phát triển nghề nghiệp.