Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Omni Customer Planning Manager
Xây Dựng Và Vận Tải Hoàng Trường
9 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
10/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
09/01/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
5 - 6 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Descriptions
- In charge of a specific Omni Modern Trade customers.
- Drive the design & implementation of Omni categories/customers O2O plan:
- Develop Omni channel & shopper insights and translate insights into business building opportunities.
- Build specific trade/media plans/activities for Omni channel & deliver category/ brand JTBD/objectives.
- Identify trade/media spend opportunities for Omni customer and plan/allocate funds for trade/media activity.
- Plan & deliver Omni GMV Target via digital converstion tool.
- Cooperate with stakeholders to drive for O2O deployment of assortment, content, promotion.
- Drive O2O shopper journey via digital shopper marketing solution & loyalty partnership.
- Delivering analytics to understand shopper trend, sales movement to define opportunities & risks to define action.
- Co-operate with Omni customers & internal stakeholders of Retail Innovation, Digital Commerce
- Marketing, Marketing team on data partnership set-up & deployment, data activation on 1pd & 2pd data with customer with high ROAS.
- Online Perfect Store deployment for Omni Site:
- Serve as primary facilitator for Omni commerce content-related agenda.
- Collaborate with internal teams & Omni customer to co-deploy Perfect Store online & 7 Omni-channel assets.
- Collaborate with Customer & Unilever field force in-store team to ensure O2O
- Operation of OLA (online availability) & O2O Promotion deployment, & pick, pack, last-mile delivery.
- Lead on-site visibility & media activities:
- Propose for customer team/ brand team on plan to visualize banners/visibility/media to drive Omni traffic, sale out.
- Manage Omni Visibility/media budgeting/investment to deliver right efficiency & growth impacts.
- Leading O2O thematic campaign deployment of content, promotion, media & visibility & instore operation.
- Build & cultivate partnership with key content persons in Omni retailers to stay updated of best practices, new features & developments, unique collaboration opportunities, etc.
- University graduate in business administration, foreign trade, economics
- At least 3- 5years relevant working experience in FMCG, E-commerce industry
- Experience in content development highly valued. Good planning, logical thinking.
- Proactiveness & having team-work spirit
- Quick learning & able to adapt with changes
- Good command of English communication
Khu vực
Xây Dựng Và Vận Tải Hoàng Trường
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô 10+11, Khu Anh Dũng, Phường Anh Dũng, Quận Dương Kinh, Thành phố Hải Phòng
Công ty TNHH Xây dựng và Vận tải Hoàng Trường là một trong những đơn vị hàng đầu tại Hải Phòng về sản xuất bê tông nhựa, bê tông thương phẩm và thi công các công trình giao thông trên địa bàn Hải Phòng và các tỉnh lân cận như: Quảng Ninh, Hải Dương, Thái Bình...
Các dự án trọng điểm, các công trình xây dựng quy mô quốc gia mà Công ty đã thực hiện như: Đường cao tốc Hà Nội– Hải Phòng, công trình Cầu Vượt Lê Hồng Phong, Cầu Hoàng Văn Thụ, sân golf Quốc tế Đồ Sơn, công trình hạ tầng cho các Khu công nghiệp Nomura, Khu chế xuất Đồ Sơn, Khu công nghiệp cảng Đình Vũ, công trình cải tạo, nâng cấp QL18 (tỉnh Quảng Ninh), nâng cấp đường nội đô Hải Phòng và rất nhiều công trình khác.
Những nghề phổ biến tại Xây Dựng Và Vận Tải Hoàng Trường
Bạn làm việc tại Xây Dựng Và Vận Tải Hoàng Trường? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Xây Dựng Và Vận Tải Hoàng Trường
Click để đánh giá