About Our Team!
The Client Service Team is the heart of Dialectica. Here, you'll find a supportive environment that encourages growth. High performers can expect accelerated career progression—becoming a Manager in 1.5 years and a Vice President in 5 years!
Role Overview
As an Associate in our Client Service Team, you will play a vital role in bridging the gap between our clients and industry experts. Your responsibilities will include:
- Reviewing client project briefs to understand their knowledge gaps, conduct high level industry and company research to identify the most relevant experts
- Utilizing phone, LinkedIn, and email outreach to connect with experts
- Critically screening experts for their suitability and relevance to address a client's needs with an emphasis on quality
This role offers an exciting opportunity to develop essential skills in:
- Sales and Negotiation: Engage with clients and experts alike
- Research and Analysis: Conduct high-level industry research
- Professional Communication: Hone your communication skills through direct experts interactions
At Dialectica, we don't believe in a "one size fits all" approach to hiring. We welcome candidates with different experiences and backgrounds. Here are some qualities that many of our successful applicants possess:
- Academic achievement gained in any undergraduate field
- Experience in extracurricular activities showcasing leadership
- A passion for the business world through studies or internships
- A growth mindset, viewing challenges as opportunities
- A client-focused attitude, dedicated to adding value
- Fresh Graduates or up to 2 years of work experience
- Proficiency in English is essential (additional languages like Japanese, Korean, or Mandarin are a huge plus!)
- Available to onboard in January 2025
- The opportunity to gain transferable skills including research, sales, negotiation, commercial awareness, professional communication, time and project management
- Learning and Development programs
- Be part of a creative, entrepreneurial and fast-paced, workplace guided by the values of transparency, diversity, quality, caring, teamwork, ownership, leadership, and constant improvement
- Competitive compensation schemes including a monthly performance bonus
- Private medical insurance and competitive savings plan
- Sponsored health and wellbeing and team bonding activities
- The opportunity to work and live in Athens, Montreal or Vancouver through our exchange program
- Work in a collaborative, and diverse hub in the heart of Ho Chi Minh City.
Tập đoàn Khoa học Công nghiệp nặng & Công nghệ ZoomlionT được thành lập vào năm 1992, chủ yếu hoạt động trong lĩnh vực nghiên cứu và sản xuất thiết bị công nghệ cao về xây dựng và nông nghiệp. Với hơn 20 năm đổi mới và phát triển, Zoomlion hiện là một doanh nghiệp toàn cầu sở hữu 9 mảng sản phẩm lớn với 49 dòng sản phẩm gồm 800 các sản phẩm hàng đầu. Zoomlion là công ty máy móc xây dựng đầu tiên của Trung Quốc được niêm yết trên cả thị trường chứng khoán Thẩm Quyến và Hồng Kông với số vốn đăng ký lên đến 7.664 tỷ nhân dân tệ. Hiện nay, tập đoàn đang tích cực thúc đẩy chuyển đổi chiến lược, nhằm xây dựng một doanh nghiệp sản xuất thiết bị cao cấp về máy móc công trình, máy móc nông nghiệp kết hợp dịch vụ tài chính.
Công ty TNHH Zoomlion Việt Nam là công ty con của Tập đoàn Khoa học Công nghiệp nặng & Công nghệ Zoomlion, được thành lập tại Việt Nam từ năm 2010.
Website: www.vn.zoomlion.com
- Trụ sở: Tầng 9, tòa nhà Center Building, số 1 Nguyễn Huy Tưởng, phường Thanh Xuân Trung, quận Thanh Xuân, TP. Hà Nội, Việt Nam.
- Chi nhánh miền Nam : 481 Quốc lộ 1A, phường Bình Hưng Hòa, quận Bình Tân, Hồ Chí Minh
-Chi nhánh miền Trung : số 439 Trường Sơn, phường Hòa Thọ Tây, quận Cẩm Lệ, Đà Nẵng