Mô tả công việc
• Prepare employees’ payroll calculation by the end of each month using payroll software
• Ensure wages and tax withholdings comply with regulations
• Do monthly and yearly Tax report
• In charge all of tasks related Social, Health and Unemployment Insurance, sick leave claim, premier health insurance
• Maintaining accurate records of payroll documentation and transactions
• Ensuring compliance with relevant labor laws and internal policies
• To assist Cluster Human Resources Manager in the development of human resources policies, procedures guidance as required.
Yêu cầu công việc
• Familiarity with payroll software and MS Office (especially Excel)
• Outstanding organizational and time management skills
• Excellent communication and interpersonal abilities
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary and benefits package.
- Insurance: In addition to health insurance, social insurance, unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
- 13th month salary, and holidays.
Control Union Việt Nam, có trụ sở tại TP.HCM, là tổ chức kiểm tra, đánh giá và chứng nhận hoạt động quốc tế cho nhiều chương trình chứng nhận như: GMP, HACCP, ISO22000, ISO9001, BRC, các chương trình bền vững như quản lý rừng (FSC), sản xuất sinh khối, dệt may , sản xuất hữu cơ và EUREPGAP. Các hoạt động khác bao gồm thực hiện kiểm tra các cơ quan chứng nhận địa phương hoặc khu vực.