Mô tả công việc
- Continuously keeping up-to-date with technological development and improved ways of working and suggesting those to team members and managers.
- Assist with arranging media visits and handling of media at the resort.
- Responsible for the in-house point-of-sale materials and collateral such as brochures, presentations, monthly promotional posters, banners and leaflets, and ad-hoc announcement posters.
- Update and improve website, social channels with content where appropriate.
- Actively identify and engage influencers to share content about the property with their followers to drive awareness for the resort.
- Develop press releases for the resort and communicate to media through pitching.
- Maintain and actively update media database.
- Perform other ad-hoc duties - unexpected moments which may be assigned by management when we have to pull together to get a task done.
Quyền lợi được hưởng
- Free staff accommodation and 3 meals
- Reimburse flight ticket (or bus ticket)
- Allowance for home visit 1 time/year
- Activity: Birthday Party, Year End Party…
- Other benefit arrcording to company policy and Law Labor
- Details will be discussed at the interview
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree in Marketing, Communications, or a related field.
- Proven experience in digital marketing, preferably in the hospitality or tourism industry.
- Strong understanding of SEO, SEM, and analytics tools (e.g., Google Analytics).
- Excellent written and verbal communication skills.
- Good communication in English.
- Proficiency in social media management tools and graphic design software.
- Creative thinker with a passion for travel and hospitality.
Yêu cầu hồ sơ
DBS là tập đoàn dịch vụ tài chính hàng đầu châu Á với sự hiện diện tại 18 thị trường. Có trụ sở chính tại Singapore, DBS nằm trong ba trục tăng trưởng chính của châu Á: Trung Quốc đại lục, Đông Nam Á và Nam Á. Xếp hạng tín dụng "AA-" và "Aa1" của ngân hàng thuộc hàng cao nhất thế giới và DBS đã được Global Finance trao giải thưởng Ngân hàng an toàn nhất châu Á trong 11 năm liên tiếp từ 2009 đến 2019. DBS thành lập văn phòng đại diện tại Việt Nam vào năm 2008 và mở chi nhánh đầu tiên tại thành phố Hồ Chí Minh vào năm 2010 để cung cấp các giải pháp ngân hàng tích hợp và kết nối thị trường lớn hơn ở châu Á cho các công ty Việt Nam. DBS Việt Nam cung cấp một bộ dịch vụ ngân hàng doanh nghiệp toàn diện bao gồm, tài chính, quản lý tiền mặt, tài trợ thương mại, kho bạc & thị trường, và khả năng ngân hàng kỹ thuật số để giúp các công ty tận dụng các cơ hội mở rộng trong phạm vi Việt Nam và trên toàn châu Á.