Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
1. Internal Communications
· Drive the communication processes and timetable for change management; leading stakeholders through the steps to ensure timely, impactful communication to increase awareness and mitigate concern.
· Support HR Manager to launch HR communication with innovation & inspiration as evaluated by HRD (e.g. Communication announcement, TV, Recognition corner, notice board...)
· Make sure all SGVN news being active in all social media channels
· Create & maintain internal communications strategy in order to keep employee aligned and connected to SGVN mission
· Ensure HRBP BU follow 100% internal communication activities which is in line with guidelines
· Cascade all communication activities from Regional/Global
2. Employer Branding
· Assist HR Manager to build Employer branding strategy for Saint-Gobain Vietnam.
· Coordinate to drive all the campaigns to build SGVN as an Employer of choice
· Define our employee value proposition to ensure we attract and retain top talent by establishing values, culture and an environment where people can thrive and achieve their highest potential.
· Communicate the employee value proposition through multichannel campaigns and creative social media content to attract and engage high caliber candidates aligned with our mission.
· Lead all events related to career fair, job fair while partnering with the HRBP team in making sure reaching & attracting to young talents
· Build and manage all internal and external communication to build Employer brand awareness in local country and related industries.
3. Digital
· Plan, edit and write content for a variety of internal communications mediums, such as a staff intranet, email and other channels
Yêu Cầu Công Việc
1. Education:
· Bachelor/ Master degree in specialized in HR or relevant majors
2. Experience:
· At least 2-3 years of working experience in similar position in and MNC organizations or other heavy industry companies.
· Proven excellent leadership and people management.
· Proven experience and knowledge in HR projects, e.g.Company event, internal communication channels, employer branding…etc.
3. Communication & Presentation skills:
· Excellent in presentation skill to easily communicate with audiences in both Vietnamese and English.
4. Computer Microsoft office skills:
· Word, Excel, and Powerpoint are compulsory required.
5. Other Accountability:
· Show strong sense of ownership to drive business beyond its potential.
· Self-motivation and be accountable for own actions.
· Able to work under high pressure and flexible business environment.
6. Language skills:
· Excellent in speaking and writing in both Vietnamese & English.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Ngày 13/12/2010, Công ty Dược phẩm Tâm Bình chính thức được thành lập dưới sự dẫn dắt của dược sĩ, Tổng giám đốc Lê Thị Bình. Ra đời trong bối cảnh thị trường dược cạnh tranh khốc liệt nhưng với khát khao “làm thuốc cứu người” và đặc biệt là cái “Tâm” và “Tầm” của người lãnh đạo tài ba, dược sĩ Lê Thị Bình đã vững tay chèo, đưa Tâm Bình trở thành thương hiệu đông dược uy tín, góp phần vào sự nghiệp chăm sóc sức khỏe cộng đồng.
Sinh ra trong gia đình có truyền thống nghề thuốc lâu đời cùng với vốn kiến thức được đào tạo bài bản tại trường Đại học Dược Hà Nội và 13 năm kinh nghiệm làm việc cho các công ty dược trong, ngoài nước, dược sĩ Lê Thị Bình đã lựa chọn cho mình hướng đi riêng để tìm chỗ đứng và khẳng định thương hiệu. Đó là, khai thác thế mạnh dược liệu có sẵn ở Việt Nam và phát huy bài thuốc cổ phương lâu đời, kết hợp với phương pháp sản xuất hiện đại cho ra đời các sản phẩm chất lượng, được giới chuyên môn đánh giá cao và người dân tin tưởng sử dụng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Thể thao
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 2010: Công ty được thành lập
Mission
Khai thác thế mạnh dược liệu có sẵn ở Việt Nam và phát huy những bài thuốc cổ phương có từ lâu đời kết hợp với phương pháp sản xuất hiện đại cho ra đời các sản phẩm có quy mô lớn, chất lượng tốt, đồng thời duy trì mức giá cả hợp lý.