1. Planning
- Plan and work with CM/GCM for weekly, monthly, quarterly and yearly activities to drive sales and re-sales;
- Plan for monthly, quarterly, yearly to train/coach staff in department;
2. New sales management
- Weekly and monthly sales and re-sales planning;
- Monitor sales and re-sales performance daily;
- Monitor conversion rate (visitors - placement tests- sales) daily;
- Follow up bookings daily;
- Review sales and re-sales performance weekly and set plan for upcoming week(s);
- Co-operate with other training centres to maximize sales and re-sales for the company;
- Monitor telesales activities at centre;
3. Customer satisfaction
+ Customer service
- Monitor sales and care team in their customer care tasks to make sure the services are professional;
- Handle customers' feedbacks/complaints;
- Verify customers requests relating to saving fee, class transfer, refund, etc;
- Verify special offer or discounts;
- Propose events, activities for centre when necessary;
- Support in events organized/planned by the company;
+ Coaching and training
- Conduct Workshop/Training for sales and care team;
- Sales and Care Development;
4. Centre Operation
- Observe/monitor to make sure EP's performance is accurate and professional;
- Monitor to make sure EP follow policies, procedures, instructions, internal regulations and standards;
- Check ERP to make sure every process is applied correctly;
- Arrange staff working schedule;
5. School contract
- Visit school to build relationship;
- Monitor school contract to make sure deliver good service to the students;
- Follow up payment at school;
6. Marketing
+ Local MRK
- Prepare and organize all local marketing event at centre;
+ ELT activities
- Support all ELT activities at centre;
7. Reporting
- Complete reports: weekly, monthly or as required;
- Verify weekly monthly new sales and re-sales report;
- Verify Non-standard Working Hours Report;
- Check Unearned Revenue Reports and take immediate action for any "Outstanding Payment" cases;
- Corporate report;
- Verify weekly and monthly ILA account report;
8. CM/GCM Delegation
- Support CM/GCM in centre performance financial KPIs: new sales, revenue;
- Support in cost control: utilities, paper, stationery, resources;
- Work with HO departments and training centres, when necessary;
- Work with local authorities, landlord, schools, clients, when necessary;
9. Account management
- Assign account to EP;
- Monitor all account at the centre to ensure good service;
- Manage account lost of each EP;
- Transfer account on time if any issue happened.Yêu Cầu Công Việc
1. Qualifications
- University degree, major in English;
- Experience in working in administration and customer services. Sales experience is preferable;
- Experience in supervision position;
2. Skills
- Good leadership and management skills;
- Good analysis & problem solving skill;
- Be able to well manage and organise the job;
- Be careful and details;
- Training, delegation & coaching skill;
- Basic knowledge in finance;
3. Language
- Good communication skills both in English and Vietnamese;
4. Computer
- Good MS Office skills (Word, Excel, Access...);
5. Other requirements
- Be able to work on shift;
- Be able to travel to another centre as request.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu nghỉ dưỡng 5 sao cao cấp Hotel & Residences Elegant Suites Westlake khai trương năm 2014 là một phần của thương hiệu Elegant Suites, do công ty Duy Hoàng Minh sở hữu và vận hành. Tọa lạc tại vị trí lý tưởng trên đường Đặng Thai Mai, Elegant Suites Westlake sở hữu chuỗi tiện ích sang trọng dành cho mọi du khách từ 145 phòng và căn hộ, 2 nhà hàng và quầy bar, câu lạc bộ trẻ em, spa, trung tâm thể dục...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ lao động: BHXH, BHYT nếu gắn bó lâu dài
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động ngoại khóa
Lịch sử thành lập
-
Một thương hiệu quản lý và khách sạn cao cấp có trụ sở tại Hà Nội tại Việt Nam, do Công ty Duy Hoàng Minh sở hữu và điều hành từ năm 2006. Thương hiệu này quản lý hai khu dân cư cao cấp và một khách sạn boutique sang trọng tại Hà Nội. Ý tưởng tạo ra nơi lưu trú dịch vụ đạt tiêu chuẩn không đâu sánh bằng xuất phát từ ước mơ của bác sĩ triết học Đỗ Thế Thiệp, chủ sở hữu của Elegant Suites Ha Hoi và Elegant Suites Westlake. Là kết quả của nghiên cứu toàn diện và kinh nghiệm sâu rộng trong việc xây dựng và quản lý các cơ sở kinh doanh như vậy, giờ đây chúng tôi rất tự hào khi cung cấp cho khách hàng mọi dịch vụ và cơ sở vật chất có thể có chất lượng cao nhất tại các cơ sở kinh doanh của chúng tôi.
Mission
Sứ mệnh: Vì một cuộc sống tốt đẹp hơn với đầy đủ điều kiện tốt nhất và tiện nghi nhất.
Giá trị cốt lõi: Chúng tôi tin rằng chất lượng cuộc sống là một trong những yếu tố quan trọng nhất dẫn đến sức khỏe tốt, hạnh phúc và thành công. Thương hiệu và đẳng cấp được xây dựng bởi chất lượng dịch vụ.