Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Priorities
Strategic Planning: Develop a country-specific marketing plan alongside the Country Director, ensuring alignment with the global brand and adapting to market trends.
Content and Asset Management: Supervise the organization and regular updates of destination-specific marketing assets and collaterals, including Marketing inspections in Vietnam.
Competitor Analysis: Oversee competitor research and market analysis, delegating specific tasks to the Executive and providing strategic insights to the Country Director and Marketing Director.
Sales and Operations Team Support: Ensure the Sales and Operations team are provided with the necessary materials they need to communicate with clients.
Event and Trade Show Coordination: Support trade shows, industry events, and promotional activities within and related to the destination.
Easia Partners Program Development: Drive engagement and growth of Easia Partners within the destination, focusing on partner relationships and program expansion in collaboration with the Easia Partners Brand Manager and Country Director.
Communication Calendar Coordination: Adhere to the communication calendar, coordinating regularly with Production, Sales, and Creative teams to align timelines for launches, content, and events
2. Other Tasks
Participate in regional initiatives, such as FAM trips, training, and conferences, as required by the Marketing Director.
Mentor the Destination Marketing Executive, enhancing their skills and gradually increasing responsibilities to support their professional growth.
Yêu Cầu Công Việc
1. Competency
Fluent in English, proficiency in a second language such as French, German, Italian or Spanish is an advantage
Proactive, determined, rigorous, methodical
High attention to detail
Good critical & analytical thinking
Confident in delivering training to Cambodian and foreign staff
Good communicator with excellent presentation skills
Must enjoy a structured working environment
Must be able to work autonomously, yet as part of a larger team
Familiarity with HubSpot and/or Asana is an advantage
Open to Expats and foreigners
Self-motivated to learn new concepts and participate in new projects
2. Education
- University: Bachelor’s or Master’s degree in a related field
3. Experiences
- 5+ years in a marketing role within tourism or travel, with a focus on strategy and content creation.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
TẬP ĐOÀN AIA - EXCHANGE BY AIA
Gần một thế kỷ qua, AIA đã phục vụ cho nhu cầu không ngừng thay đổi của hàng triệu người dân khắp khu vực Châu Á - Thái Bình Dương...
AIA Việt Nam là thành viên của Tập đoàn AIA - tập đoàn bảo hiểm nhân thọ độc lập, có nguồn gốc Châu Á lớn nhất thế giới được niêm yết.
Được thành lập vào năm 2000 với mục tiêu bảo vệ sự phồn thịnh và an toàn tài chính cho người dân Việt Nam.
AIA Việt Nam hiện đang là một trong những công ty bảo hiểm nhân thọ hàng đầu và là thương hiệu được khách hàng và công chúng tin cậy.
EXCHANGE BY AIA ra đời năm 2015, được lấy cảm hứng từ trung tâm tài chính New York. Tại AIA exchange được xây dựng với mô hình văn phòng hiện đại cùng không gian mở, thân thiện.
Tại đây, các chuyên viên hoạch định tài chính được tham gia các lớp training chuyên nghiệp và đẳng cấp.
Có nhiều cơ hội được gặp và trao đổi kinh nghiệm với các chuyên gia hàng đầu trong ngành.