Các phòng ban đang tuyển dụng tại GM PREMIUM HOTEL

Dịch vụ khách hàng
Lao động có tay nghề và sản xuất
Marketing/ Truyền thông
Kỹ thuật
Du lịch, khách sạn
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Buôn bán/ Kinh doanh

Việc làm GM PREMIUM HOTEL

Cập nhật 12/03/2025 13:47
Tìm thấy 21 việc làm đang tuyển dụng
GM PREMIUM HOTEL
Room Service Attendant (Night shift) - Nhân viên dịch vụ phòng (Ca đêm)
GM PREMIUM HOTEL
64 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 29/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 27/12/2024
Hình thức: Ca đêm
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ba Đình - Hà Nội

Mô tả công việc

POSITION SUMMARY

Responsible for serving food and beverages in guest room efficiently and in a most courteous manner. Carry out all duties in accordance with tasks and descriptions with reference to established rules and policies.

RESPONSIBILITIES

- To ensure guest satisfaction by providing excellent food and beverage service, in a friendly, competent and professional manner. Promoting a fun work environment and being a team player.

- Performs any other duties as may be assigned by your superior.

- Suggests food and beverages to be well versed with the menu, method of preparation and accompaniments.

- Cleans and polishes Glassware, China ware, hollowware and flatware.

- Maintains cleanliness and mise-en-place level at working station and service pantry for smooth operation.

- Replenishes supply of linen and other Operating equipment.

- Obtains requested items from the storeroom.

- Keeps general appearance and maintenance of working areas.

- Follows correct sequence of service outlined in the Standard Operating Manual.

- Sets up tables in accordance with policy.

- Cleans and removes dishes from the table after service is completed.

- Transports soiled dishes from guest room to kitchen and depositing them in proper placing at the Steward area.

- Cleans all spillage during mealtime and at closing.

- Maintains excellent grooming standard at all times.

- Good command food product and menu knowledge.

- Attends all training sessions as scheduled.

- Responsible to ensure that have a clear understanding of the Hotel’s fire drill, policies & procedures and house rules.

- To conduct and attend periodic and daily meetings as required.

- Establishes effective employee relations and maintain the highest level of professionalism, ethic and attitude towards all Resraurantl guests, clients, heads of department and employees

- Maintain a safe and Secure Working environment.

Quyền lợi được hưởng

- Competitive Benefit

- Salary: Negotiate

- Bonus salary for night shift: 30% 

Yêu cầu công việc

ABILITIES / KEY COMPETENCIES / SKILLS

- Excellent English skills (Verbal and written)

EDUCATION / CERTIFICATES / EXPERIENCE

- College Certificate.

- Experience in similar position for a minimum 1-2 years, in another 5 Star hotel.

- Outgoing personality. Willing to work for long hour.

Yêu cầu hồ sơ

Ứng tuyển trực tuyến trên Hoteljob.vn
Khu vực
Báo cáo

GM PREMIUM HOTEL
GM PREMIUM HOTEL Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
41 Phố Hàng Bông, Hoàn Kiếm, Hà Nội

GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2017

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại GM PREMIUM HOTEL

Bạn làm việc tại GM PREMIUM HOTEL? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GM PREMIUM HOTEL

GM PREMIUM HOTEL

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo