Các phòng ban đang tuyển dụng tại GM PREMIUM HOTEL

Dịch vụ khách hàng
Lao động có tay nghề và sản xuất
Marketing/ Truyền thông
Kỹ thuật
Du lịch, khách sạn
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Buôn bán/ Kinh doanh

Việc làm GM PREMIUM HOTEL

Cập nhật 12/03/2025 13:47
Tìm thấy 21 việc làm đang tuyển dụng
GM PREMIUM HOTEL
Client Success Management
GM PREMIUM HOTEL
64 việc làm 8 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 04/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 01/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

The Impact you will generate:

● You will lead efforts in customer retention, improve customer satisfaction, and drive upselling and cross-selling initiatives.

● Responsible for relationships with assigned clients, you will provide strategic guidance to help them achieve their goals.

● Your expertise will enable you to identify technical barriers and propose appropriate solutions using CDP 365.

● As a liaison between customers and internal teams, you will advocate for customer needs.

● You will serve as the primary point of contact for accounts, nurturing their growth and driving strong executive relationships while collaborating cross-functionally to achieve optimal performance.

● Digging into problems, you will devise sustainable solutions and emphasize Growth, Engagement and Integration.

● Working closely with internal account teams, you will minimize renewal risk, uncover expansion opportunities, and build strategies to improve customer adoption.

● In addition, you will advise brands on how to leverage diverse direct marketing channels for personalized interactions at scale.

● Careful monitoring and proactive management of your accounts will ensure enhanced ROI and comprehensive support throughout the customer lifecycle.

Yêu Cầu Công Việc

What do we look for?

● Business savvy approach with consultative, problem solving, and issue resolution skills and works calmly under pressure.

● Detail-oriented and analytical Marketing mindset is Required.

● Measuring and analyzing performance of the accounts for challenges and opportunities to improve overall client experience.

● Self-motivated, Self-starter and strategic mind-set, quick learner, a true partner and a concierge for our clients who can go out of his/her way to meet their KPIs.

● 1+ years’ experience in a Client Success/Growth Marketing role.

● Ensuring the retention of the clients on a year-to-year basis and strategizing a growth path by influencing clients with potential up-selling and cross-selling across various departments and subsidiaries.

● Continuous learning about the emerging digital industry (Communication Channels & Marketing Automation) to service and consult top notch clients from several sectors - E-com, Retail, FnB, Classifieds, Travel etc.

What’s in it for you?

● Immense growth, continuous learning and consult the variant Business Domain.

● Opportunity to explore your entrepreneurial mindset

● Open culture where your creative bug gets activated.

If this sounds like a company you would like to be a part of, and a role you would thrive in, please don’t hold back from applying! We need your unique perspective for our continued innovation and success!

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Pearl Villas, 02 Đường D9, Saigon Pearl, 92 Đ. Nguyễn Hữu Cảnh, Ward 22, Bình Thạnh, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

GM PREMIUM HOTEL
GM PREMIUM HOTEL Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
41 Phố Hàng Bông, Hoàn Kiếm, Hà Nội

GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2017

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại GM PREMIUM HOTEL

Bạn làm việc tại GM PREMIUM HOTEL? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GM PREMIUM HOTEL

GM PREMIUM HOTEL

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo