Việc làm Golden Owl Consulting

Cập nhật 23/08/2024 11:50
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Golden Owl Consulting
Front Office Coordinator/ Nhân viên điều phối lễ tân
Golden Owl Consulting
3.7
9 đánh giá 19 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Sơn Trà - Đà Nẵng

Mô tả công việc

• Monitoring operational supplies, stationary, and storekeeping to support smooth operation

• Manage stock of forms, collaterals and ensure they represent in line with hotel standards, prepare requisitions for amenities on a timely basis (project, Movie Calendar, payment for Pianist, Netflix….)

• Ensure personnel information and all supporting administration for each colleagues such as new comer, on boarding preparation

• Review daily VIP arrivals to prepare for relevant welcome amenities and special requests

• Preview VIP next day arrivals, ensuring that those with special requests and those accorded special status by hotel are highlight to Management and necessary related functions are actions

• Liaise with other departments and necessary outside contracts to ensure excellent service delivery

• Familiar with the hotel’s policies and procedures, product, service, rates, special events, city and local information and promotes whenever possible

• Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.

• Perform any other duties that assign by the management from time to time.

• Prepare and submit monthly report including Taxi expenses report, Immigration report to Tourism Department, Upselling report…

• Daily in charge of VAT issuing for all check out guests

• Support Front Desk agent to update Guest Profile, especially Vietnamese guest with details address for daily immigration report purposes

• Cadena, WOT update in timely basis

• Follow up and coordination with HR regards to monthly training report, HR activities and project

• Other duty may assign by DM, AFOM, FOM, DOR

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary and benefits package
  • International training opportunities and career development
  • Dynamic and international working environment
  • Other benefits as per Hotel policies

Yêu cầu công việc

Required Skills:

  • Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
  • Must speak fluent English. Other languages preferred.
  • Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System

Qualifications:

High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

Experience:

1 year experience in guest / customer service, or an equivalent combination of education and experience.

Yêu cầu hồ sơ

English CV

Khu vực
Báo cáo
Golden Owl Consulting
Golden Owl Consulting Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Công ty Golden Owl là công ty chuyên phát triển và hỗ trợ khách hàng ở các thị trường US, UK, Singapore và Australia. Các sản phẩm và dịch vụ của công ty chủ yếu là về dịch vụ phát triển phần mềm và hỗ trợ tuyển dụng. Môi trường trẻ trung năng động và thường xuyên được tiếp xúc với các công nghệ mới và hiện đại luôn là một điểm thu hút của công ty. Chúng tôi luôn chào đón các bạn trẻ có đam mê, nhiệt huyết cũng như nền tảng kiến thức vững chắc.

Những nghề phổ biến tại Golden Owl Consulting

Bạn làm việc tại Golden Owl Consulting? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Golden Owl Consulting

Golden Owl Consulting

Click để đánh giá