Việc làm Golden Owl Consulting

Cập nhật 23/08/2024 11:50
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Golden Owl Consulting
Associate Account
Golden Owl Consulting
3.7
9 đánh giá 19 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 27/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh, Bình Định, Đồng Nai, Gia Lai, Lâm Đồng, Long An, Phú Yên
Mô tả Công việc
Olam Food Ingredients (ofi) is a global leader offering naturally good food & beverage ingredients and solutions. ofi commenced operations in Vietnam in 1997, setting up its representative office. Since then, we have established an extensive presence across different parts of Vietnam, including our head office in Ho Chi Minh City and regional offices in Binh Dinh, Long An, Dong Nai, Phu Yen, Lam Dong and Gia Lai Provinces.
ofi Vietnam is currently the largest exporter of Cashews, Pepper & Instant Coffee in Vietnam, investing in the state-of-the-art instant coffee facility and running 7 large factories with 7,500 employees across Central & South Vietnam. Our operations have an interface with a farmer network of 2 million farmers. We are also amongst the largest exporter of Green Coffee in Vietnam.
We have established sustainability programmers for black pepper, coffee & cashew. We are excited about our future prospects in Vietnam as the country has huge potential in agriculture.
Key responsibilities
Support in oversea payment: TT/ LC/ Import purchase/ Import machines (review the contract and its terms highlight if any FCT incurs)
Review the account payable, account receivable
Assist in stock transactions and stock declaration
Update and control the credit limit, credit days AR/ AP aging
Review fixed assets transactions & manage the fixed assets reports, fixed assets count
Manage the monthly tracking of inventory by grades and by aging, reconcile actual stock with customs reports
Support in review/ create the master data (vendor, customer, stock,... )
Post entry: reclassification, allocation, accrual, provision...
Create and run the prepaid allocation. Reconcile and confirm the prepaid balance.
Intercompany balance confirmation
Balance sheet reconciliation & breakdown
Assist with month-end activities & financial reports
Prepare & review the management reports (stock, GM, Overheads,.... )
Assist with internal & external audits
Work with the finance team on yearly budgeting
Other ad-hoc jobs assigned by managers
Support in oversea payment: TT/ LC/ Import purchase/ Import machines (review the contract and its terms highlight if any FCT incurs)
Review the account payable, account receivable
Assist in stock transactions and stock declaration
Update and control the credit limit, credit days AR/ AP aging
Review fixed assets transactions & manage the fixed assets reports, fixed assets count
Manage the monthly tracking of inventory by grades and by aging, reconcile actual stock with customs reports
Support in review/ create the master data (vendor, customer, stock,... )
Post entry: reclassification, allocation, accrual, provision...
Create and run the prepaid allocation. Reconcile and confirm the prepaid balance.
Intercompany balance confirmation
Balance sheet reconciliation & breakdown
Assist with month-end activities & financial reports
Prepare & review the management reports (stock, GM, Overheads,.... )
Assist with internal & external audits
Work with the finance team on yearly budgeting
Other ad-hoc jobs assigned by managersYêu Cầu Công Việc
Technical skills
Accounting knowledge/ basic in module AR/ AP/ Bank/ Sales & stock/ Payroll/ Costing
Experience in using SAP & SAP master data input
Process understanding
Understand the workflow of costing in SAP
Can use excel fluently
Soft skills
Able to communicate in English
Communication skills
Learning & development mindset
Teamwork spirit
Be Careful
Details focus
Analysis skills
Internal process & Finance control mindset
Working under pressure and timely mannerLaptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Xe đưa đón
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
Golden Owl Consulting
Golden Owl Consulting Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Công ty Golden Owl là công ty chuyên phát triển và hỗ trợ khách hàng ở các thị trường US, UK, Singapore và Australia. Các sản phẩm và dịch vụ của công ty chủ yếu là về dịch vụ phát triển phần mềm và hỗ trợ tuyển dụng. Môi trường trẻ trung năng động và thường xuyên được tiếp xúc với các công nghệ mới và hiện đại luôn là một điểm thu hút của công ty. Chúng tôi luôn chào đón các bạn trẻ có đam mê, nhiệt huyết cũng như nền tảng kiến thức vững chắc.

Những nghề phổ biến tại Golden Owl Consulting

Bạn làm việc tại Golden Owl Consulting? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Golden Owl Consulting

Golden Owl Consulting

Click để đánh giá