CÔNG TY TNHH HCL VIỆT NAM. ★ 3.9

Hồ Chí Minh
5.000 - 10.000 nhân viên
CNTT - Phần mềm
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại CÔNG TY TNHH HCL VIỆT NAM.

Công nghệ thông tin
Kỹ thuật
Nghệ thuật - Thiết kế
Quản lý sản phẩm & dự án
Tài chính - Kế toán
Marketing/ Truyền thông

Việc làm CÔNG TY TNHH HCL VIỆT NAM.

Cập nhật 23/01/2025 11:39
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
HCL Vietnam Company Limited
It Desktop Support
CÔNG TY TNHH HCL VIỆT NAM. 3.9★
48 đánh giá 133 việc làm 11 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 15/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Đồng Nai
- Researches, resolves, and responds to complex questions received via telephone calls or escalations, and provides support on services following current standards. Follows up with the user to ensure the problem is resolved satisfactorily.- Acquires and maintains knowledge of relevant product offerings, current support policies, and methods of support delivery, to provide technically accurate solutions to users.- Develops and provides technical coaching and mentoring to other desktop services staff and company associates.- May act as product liaison for major products, working with other areas of IT, other departments, and third-party vendors to solve technical issues as needed.- Installs new or upgraded hardware/software as assigned via service requests. Coordinates installation with the user and follows up to ensure customer satisfaction.- Must be able to manually lift to thirty (30) pounds when moving and repositioning personal computers and ancillary equipment.- Provide accurate and timely logging of customer incidents and tasks to meet agreed-upon service levels.- Demonstrate initiative and act independently to resolve problems.- Participate as a member of the rotating IT on-call team that provides 24-hour support to internal customers. Not all sites require on-call participation.- Participate in team projects as requested.- Management of onsite AV Technical Management, including configuration & installation of AV devices.- Perform routine testing and problem diagnosis for projectors, microphones, speakers, amplifiers & LCD/Plasma Displays.- Perform preventative maintenance to resolve the problem or identify resolution to the appropriate vendor or manufacturer.- Coordinate with AV equipment OEMs for resolution/workarounds, when required.- Assist with company meetings/functions that require the use of AV infrastructure (audio, video conferencing, webcasting, visual display or projection, and control system (AMX, Crestron) operations.- Interact with client Customer Help Desk ticketing system to respond to end-user requests.- Coordinates with client staff to determine AV basic infrastructure requirements for any new conference room or media design.- Setup and breakdown of all onsite meetings.- Daily system testing to ensure equipment and room functionality.- Responsible for escalating all "next level" break-fix issues to their manager for resolution.- Perform remote testing for local and regional offices.- Ensure all AVS spaces are presentable for use.- Polycom AV equipment management and configuration.- Videoconferencing experience including operation, call set-up, and equipment.- Establishing and testing of individual and group VC sessions, i.e. meeting support, including consultation of users on the best possible connection type.- Minimum of 2 years of technical experience in providing Deskside Support- PC hardware repair (Dell/HP), Windows system support, OS X Support- Software installation/troubleshooting- Performing Tech Refresh- Mobile device support (iOS/iPhone/iPads) - excluding warranty hardware repair- Môi trường làm việc dân chủ, hiện đại, chuyên nghiệp, có cơ hội thăng tiến và ổn định lâu dài.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.
- Được hưởng chế độ chăm sóc sức khỏe toàn diện.
- Được hưởng các quyền lợi khác theo chính sách của công ty
Khu vực
Báo cáo

HCL Vietnam Company Limited
CÔNG TY TNHH HCL VIỆT NAM. Xem trang công ty
Quy mô:
5.000 - 10.000 nhân viên
Địa điểm:
Công ty TNHH HCLTech Việt Nam, Tòa nhà Leadvisors, Tầng 17, 643 Phạm Văn Đồng, Quận Bắc Từ Liêm, Hà Nội, Việt Nam

HCL Technologies là tập đoàn công nghệ tân tiến toàn cầu với sứ mệnh giúp đỡ doanh nghiệp tái thiết lại nghiệp vụ kinh doanh trong kỷ nguyên số. Các sản phẩm, dịch vụ cũng như khoa học kỹ thuật của chúng tôi được phát triển hoàn thiện qua 04 thập kỷ không ngừng đổi mới, đi cùng với đó là một phương châm quản trị nổi tiếng trên thế giới, một văn hoá không ngừng sáng tạo, dám chấp nhận thử thách và một thái độ cầu thị luôn hướng về khách hàng. Với mạng lưới đa dạng các trung tâm nghiên cứu, phát triển, và hơn 159.000 nhân viên làm việc ở 50 quốc gia, HCL hiện đang phục vụ các doanh nghiệp hàng đầu, bao gồm 250 doanh nghiệp đứng top 500 và 650 trong bảng xếp hạng danh giá Fortune Global 2000. HCL Vietnam Company Limited hiện đang có nhu cầu tuyển dụng một số vị trí.


Review CÔNG TY TNHH HCL VIỆT NAM.

3.9
48 review

02/03/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc thoải mái, linh hoạt, có thể làm hybrid nhưng HR xử lý chậm, nhiều thủ tục rườm rà, khó liên hệ (RV)

02/03/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Công ty outsource lớn, nhiều dự án từ khách hàng quốc tế mạnh (Johnson & Johnson, Manchester United) nhưng Mô hình outsourcing: Phụ thuộc vào khách hàng, áp lực dự án có thể cao.(VOZ)

02/02/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Văn hóa Ấn Độ khá cởi mở và thân thiện.(IT)

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY TNHH HCL VIỆT NAM.

Bạn làm việc tại CÔNG TY TNHH HCL VIỆT NAM.? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY TNHH HCL VIỆT NAM.

CÔNG TY TNHH HCL VIỆT NAM.

Click để đánh giá