Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Head of Media Corporate - CDMO
HICHIKO
9 việc làm
4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
12/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
11/01/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Key Job Accountabilities
Drive strategic solutions and frameworks to maximize media investment efficiency and effectiveness for business growth across multiple markets and divisions via
Drive strategic solutions and frameworks to maximize media investment efficiency and effectiveness for business growth across multiple markets and divisions via
- Measuring and tracking digital media investment, performance and KPIs;
- Identify all the touch points encountered by consumers, their operational purpose and their role in the consumer experience
- Understanding comprehensive media landscape change and competitive environments;
- Piloting and governing key initiatives to build more productive media operation systems/ processes.
- Solid level of understanding & experience on FMCG & Beauty categories and its consumers.
- Strong understanding of both upper and lower funnel digital media strategies and measurements.
- Experience in assessing competitive and media landscape changes to ensure that L’Oreal stays ahead with speed and agility.
- Assess each touch point’s effectiveness in terms of achieving its intended purpose against both business and consumer experience objectives. Identify strengths and weaknesses
- Strong and comprehensive knowledge and expertise in data-enabled, and performance-led communication planning and media buying / optimization (including E-commerce).
- Illustrate strong understanding in digital media eco-system, ad technologies, programmatic buying and audience data.
- Bring innovation and is always in the forefront of new media frontiers and experimentation.
- Digital Media Framework and Strategies – across both upper and lower funnel.
- Defining metrics of success and KPIs across Divisions, Categories, Brands.
- Work in close collaboration with Regional Media Lead in understanding relationship and impact of Digital media performance to overall strategic frame.
- Provide a business view of Competitive Ad monitoring on a regular basis across key divisions.
- Support JBPs negotiations with key partners
- Track and measure the media investment, its performance and KPIs in order to bring transparent visibility on media investment, strategy and performance to senior management.
- Control relationship with external partners (including media planning and buying agencies, digital agencies, lead agencies, search agencies, ecom partners etc) by regularly evaluating their performance and collecting market feedback to bring the best outcome from the relationship.
- Manage media management systems and lead the process simplification & automation.
- Working with finance team, marketing team, digital team, consumer & market insights and external media & digital agencies.
- Educate and promote media best practices to transform and upskill media and digital knowledge in local country.
Khu vực
HICHIKO
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Được hành lập ngày 24 tháng 11 năm 2014 theo giấy phép kinh doanh số 0106699941, Hichiko có sứ mệnh cung cấp cho xã hội, khách hàng những sản phẩm chất lượng đáng tin cậy cùng những dịch vụ chuyên nghiệp mang lại sự hài lòng tối đa.
Hichiko là công ty chuyên sâu trong lĩnh vực nhập khẩu hàng và phân phối hàng gia dụng cho cho các doanh nghiệp, tổ chức, cá nhân kinh doanh có nhu cầu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- 24/11/2014: Công ty được thành lập
Mission
Cung cấp cho xã hội, khách hàng những sản phẩm chất lượng đáng tin cậy cùng những dịch vụ chuyên nghiệp mang lại sự hài lòng tối đa.
Những nghề phổ biến tại HICHIKO
Bạn làm việc tại HICHIKO? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
HICHIKO
Click để đánh giá